کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کره شمالی بدنبال گسترش روابط دوستانه با روسیه و چین است

مهر , 20 دی 1399 ساعت 13:35

حزب الله:
رهبر کره شمالی در سخنرانی خود در کنگره حزب حاکم این کشور از برنامه کشورش برای توسعه روابط دوستانه با روسیه و چین خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی با بیان اینکه پیونگ یانگ به دنبال گسترش روابط خود با روسیه و چین است گفت: پیونگ یانگ دنبال ایجاد توسعه و گسترش روابط دوستانه خود با مسکو و تحکیم روابط با پکن است.
اون با تعهد به گسترش روابط با «نیروهای مستقل ضد امپریالیستی» گفت: فرقی نمی‌کند چه کسی در آمریکا قدرت را به دست داشته باشد، چون ماهیت حقیقی آمریکا و سیاست‌های بنیادین آن در قبال کره شمالی هرگز تغییری نمی‌کند.
رهبر کره شمالی در جریان نشست کنگره حزبش در پیونگ‌یانگ گفت: فعالیت‌های سیاست خارجی ما باید بر تسلیم کردن آمریکا، بزرگترین دشمن ما و اصلی‌ترین مانع در مسیر توسعه نوآورانه ما متمرکز و دوباره تدوین شوند.
وی در ادامه خواستار تحقیق و توسعه بیشتر تجهیزات نظامی پیشرفته و همچنین پیشرفت هرچه بیشتر در زمینه گسترش زرادخانه هسته ای این کشور شد و ابراز کرد که کشورش برنامه های خود را برای تجهیز یک زیردریایی هسته ای به مراحل نهایی رسانده است.
رهبر کره شمالی در پایان نیز گفت: برنامه ریزی برای توسعه یک زیردریایی هسته ای رو به اتمام است و به زودی وارد مرحله بررسی نهایی می شود.


کد مطلب: 244705

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/244705/کره-شمالی-بدنبال-گسترش-روابط-دوستانه-روسیه-چین

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com