تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
plusresetminus
حزب الله:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و همکارانم از جان مایه می گذاریم تا تیم نتیجه بگیرد و هواداران را بیشتر خوشحال کنیم.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۶۹۹
سرمربیگری در پرسپولیس هم سخت و هم لذت‌بخش است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با FIFA TV در مورد حضور در راس کادر فنی پرسپولیس گفت: بخش زیادی از مردم ایران و فوتبالی ها، طرفدار پرسپولیس هستند. این باعث افتخار خود من است که برای این مردم کار و تلاش می‌کنم.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در بزرگترین باشگاه آسیا مربیگری می‌کنم و این موضوع افتخار بزرگی است. امیدوارم مثمر ثمر باشم. واقعاً من و تمام همکارانم از جان مایه می‌گذاریم تا باعث افتخار و سربلندی پرسپولیس باشیم.
یحیی در ادامه این گفتگو که مربوط به زمان حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا می شود به تمجید از هواداران پرسولیس پرداخت و گفت: کار کردن در این تیم، واقعاً هم سخت است و هم لذت بخش؛ برای مردمی کار می‌کنید و زحمت می‌کشید که عاشق گرفتن جام و کسب افتخار هستند. آنها عاشقانه این تیم را دوست دارند، با این تیم زندگی می‌کنند، به این تیم عشق می‌ورزند و این واقعاً ارزشمند است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: با هیچ قیمتی نمی‌توان اینها را خرید و این عشق و علاقه‌ای که مردم به تیم دارند را با چیزی نمی شود عوض کرد. امیدوارم بتوانم خدمتگزار باشم و بتوانم هواداران پرسپولیس را بیشتر خوشحال کنم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین