کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربیگری در پرسپولیس هم سخت و هم لذت‌بخش است

مهر , 20 دی 1399 ساعت 12:59

حزب الله:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و همکارانم از جان مایه می گذاریم تا تیم نتیجه بگیرد و هواداران را بیشتر خوشحال کنیم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با FIFA TV در مورد حضور در راس کادر فنی پرسپولیس گفت: بخش زیادی از مردم ایران و فوتبالی ها، طرفدار پرسپولیس هستند. این باعث افتخار خود من است که برای این مردم کار و تلاش می‌کنم.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در بزرگترین باشگاه آسیا مربیگری می‌کنم و این موضوع افتخار بزرگی است. امیدوارم مثمر ثمر باشم. واقعاً من و تمام همکارانم از جان مایه می‌گذاریم تا باعث افتخار و سربلندی پرسپولیس باشیم.
یحیی در ادامه این گفتگو که مربوط به زمان حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا می شود به تمجید از هواداران پرسولیس پرداخت و گفت: کار کردن در این تیم، واقعاً هم سخت است و هم لذت بخش؛ برای مردمی کار می‌کنید و زحمت می‌کشید که عاشق گرفتن جام و کسب افتخار هستند. آنها عاشقانه این تیم را دوست دارند، با این تیم زندگی می‌کنند، به این تیم عشق می‌ورزند و این واقعاً ارزشمند است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: با هیچ قیمتی نمی‌توان اینها را خرید و این عشق و علاقه‌ای که مردم به تیم دارند را با چیزی نمی شود عوض کرد. امیدوارم بتوانم خدمتگزار باشم و بتوانم هواداران پرسپولیس را بیشتر خوشحال کنم.


کد مطلب: 244699

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/244699/سرمربیگری-پرسپولیس-هم-سخت-لذت-بخش

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com