تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
plusresetminus
حزب الله:زرین‌آمیزی گفت: مهلت ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی سال جاری، امروز (شنبه ۲۰ دی) به پایان می‌رسد.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۶۹۶
امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور  گفت:  مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن سال ۱۳۹۹ امروز (شنبه ۲۰ دی) به پایان می‌رسد. 
زرین آمیزی در ادامه  اظهار کرد: با توجه به اصلاحات جدید، داوطلبان باید پیش از ثبت نام نسبت به مطالعه دفترچه راهنما اقدام کنند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.
او ادامه داد: آن دسته از متقاضیانی که پیش از این نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان ساعت ۲۴ امروز (شنبه ۲۰ دی ۹۹)، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.
زرین آمیزی ادامه داد: با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیند‌های این مرحله از پذیرش، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیست و متقاضیان باید در زمان تعیین شده رشته‌های خود را انتخاب یا ویرایش کنند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: آن دسته از متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام، دانشجوی سال آخر هستند و حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ موفق به اخذ مدرک کاردانی خود می‌شوند لازم است در زمان ثبت‌نام میانگین نمرات واحد‌های گذرانده شده تا تاریخ ۳۰ مهر ۹۹ را در تقاضانامه ثبت‌نام در این مرحله از پذیرش به‌صورت دقیق و صحیح درج کنند.
او ادامه داد: متقاضیان علاوه بر آن باید فرم مخصوص معدل مندرج در اطلاعیه را تکمیل کرده و به تأیید مؤسسه محل تحصیل مقطع کاردانی خود رسانده و نزد خود نگهداری کنند.
زرین آمیزی تاکید کرد: در صورت عدم درج صحیح معدل کل و یا میانگین واحد‌های گذرانده تا تاریخ تعیین شده در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی و یا فرم معدل، مطابق ضوابط قبولی این‌دسته از متقاضیان لغو خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: ملاک پذیرش دیپلمه‌های شاخه نظری در این مرحله «معدل کل دیپلم» است. متقاضیان دیپلم شاخه نظری نظام سالی- واحدی یا ترمی- واحدی لزوما باید نسبت به ارائه مدرک پیش دانشگاهی اقدام کنند. ضریب تراز معدل در رشته‌های مورد پذیرش در این مرحله برای دیپلم‌های نظری که در آزمون فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند، ۴/۵۱ درصد است.
او گفت: پذیرفته‌شدگان دوره روزانه در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸، اجازه ثبت‌نام و شرکت در دوره روزانه این مرحله را ندارند و در صورت تمایل به شرکت در این مرحله لازم است پس از انصراف از تحصیل نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های دوره‌های غیر روزانه اقدام کنند.
سخنگوی سازمان سنجش  اظهار کرد: دانشجویان اخراجی نیز مانند مقررات مربوط به دانشجویان انصرافی پس از تسویه حساب کامل با مؤسسه ذی‌ربط و همچنین اداره کل امور دانشجویان داخل و صندوق رفاه دانشجویان و در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه (برای برادران) اجازه ثبت‌نام در این مرحله از پذیرش را خواهند داشت. بدیهی است این دسته از متقاضیان می‌توانند تمامی تعهدات مربوط را پس از اتمام تحصیلات به صورت یک جا به انجام برسانند.
زرین آمیزی در پایان تاکید کرد: پذیرفته شدگان آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ در صورت تمایل می‌توانند در این مرحله از پذیرش شرکت کنند. بدیهی است در صورت قبولی در این مرحله از پذیرش، قبولی قبلی آنان لغو می شود و باید در رشته قبولی جدید ثبت نام کنند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین