تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
plusresetminus
حزب الله:یک مقام کاخ سفید اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا برای بهره‌گیری از عفو ریاست‌جمهوری، قدرت را به معاون خود واگذار نمی‌کند.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۶۸۶
کاخ سفید: ترامپ از قدرت کناره‌گیری نمی‌کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،یکی از مشاوران کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ برای توسل به عفو از سوی معاون خود از قدرت کناره گیری نمی‌کند.
یک مقام کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد ترامپ قصد ندارد از مقام خود کناره گیری کند تا با تحویل دادن قدرت به مایک پنس، معاونش از حربه عفو ریاست جمهوری بهره بگیرد.
نشست کنگره آمریکا که روز چهارشنبه به منظور تائید آرا الکترال انتخابات ۲۰۲۰ برگزار شد با یورش بی سابقه هواداران ترامپ به ساختمان کنگره که به تحریک شخص رئیس جمهور صورت گرفت، برای ساعاتی به حالت تعلیق درآمد. اقدامی که از سال ۱۸۱۲ به این سو در تاریخ آمریکابی سابقه بوده است. روز پنج شنبه کنگره آمریکا پس از گذراندن یک شب ناآرام، پیروزی بایدن را در انتخابات ۲۰۲۰ تائید و او را به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا معرفی کرد.
حال گزینه استیضاح ترامپ در کمتر از یک سال بار دیگر روی میز کنگره آمریکا قرار گرفته است تا او با ثبت رسوایی بی سابقه‌ای در آخرین برگ، ریاست جمهوری خود را به پایان برد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین