کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارتش عراق مواضع تکفیری‌ها را درهم کوبید/ بازداشت ۴ عنصر تروریستی

مهر , 20 دی 1399 ساعت 11:10

حزب الله:نیروهای ارتش عراق طی عملیاتی در «صحرای نینوا» موفق شدند چهار عنصر تکفیری داعش را شناسایی و بازداشت کنند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای عراقی عملیات جدیدی را علیه تکفیری‌ها در «صحرای نینوا» ترتیب دادند.
بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق در جریان این عملیات مواضع تروریست‌های تکفیری در صحرای نینوا را در هم کوبیدند. مقامات امنیتی اعلام کردند که این عملیات پس از جمع آوری اطلاعات محرمانه از مکان‌های استقرار تکفیری‌ها انجام شد.
نیروهای ارتش عراق در این عملیات چهار عنصر تکفیری داعش را که پیش‌تر نیز تحت تعقیب بودند، شناسایی و بازداشت کردند. پیش‌تر نیز نیروهای عراقی مواضع تکفیری‌های داعش در مناطقی از استان کرکوک را درهم کوبیده بودند.
این عملیات در حالی انجام شد که پیش‌تر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از آغاز مرحله پنجم عملیات «وعده صادق» در شهر بصره خبر داده بود. در همین ارتباط، «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق ضمن تأیید خبر آغاز پنجمین مرحله از عملیات وعده صادق در این شهر، گفت: هدف اصلی و اساسی از این عملیات مقابله با بقایای عناصر داعش است.
سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ادامه عنوان کرد: نیروهای عراقی در ساعات نخست آغاز پنجمین مرحله از عملیات وعده صادق توانستند شماری از عناصرِ تحت تعقیب را شناسایی و بازداشت کنند. اخبار این عملیات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.


کد مطلب: 244669

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/244669/ارتش-عراق-مواضع-تکفیری-ها-درهم-کوبید-بازداشت-۴-عنصر-تروریستی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com