کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی کرج ادامه دارد

پایگاه خبری کرج امروز , 20 دی 1399 ساعت 10:22

حزب الله:
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی کرج ادامه دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد یساولی  با اشاره به اینکه ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی کرج برای پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مستمر انجام می‌شود، اظهار کرد: اتوبوس‌های خطوط مختلف شهر کرج در راستای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا در بین مسافران، هر شب با الکل ضدعفونی می‌شوند.
وی ادامه داد: با توجه به سیر نزولی شیوع کرونا در هفته‌های اخیر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان به کنترل این ویروس در آینده ای نزدیک امیدوار باشیم.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در ادامه در پاسخ به چگونگی اجرای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کرج توضیح داد: منابع مالی مورد نیاز برای  اجرای این طرح از اعتبارات شهرداری تامین شده و به پیگیر فرایند اداری اجرای آن هستیم.
یساولی اضافه کرد : در اجرای این طرح اولویت با تاکسی‌های بسیار فرسوده مثل خودروهای پیکانی است که چند دهه از فعالیت آنها می‌گذرد.
وی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها گفت: شیوع کرونا اجرای این طرح را با تاخیر مواجه کرده ولی پیگیر اجرای آن هستیم و رایزنی‌ها با بانک عامل به پایان رسیده است.


کد مطلب: 244663

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/244663/ضدعفونی-ناوگان-حمل-نقل-عمومی-کرج-ادامه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com