تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
plusresetminus
حزب الله:نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کرج و فردیس شهرهایی هستند که تعداد روزهای آلوده در آنها بسیار بالا است از این رو باید به جد از توسعه ساخت و سازهای بدون توجیه و غیرمجاز جلوگیری شود.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۶۵۵
کرج و فردیس اشباع از جمعیت و نیازمند ارتقاء سرانه‌های درمانی و آموزشی هستند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسات کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ استان، با اشاره به اینکه طبق مصوبات و تاکیدات ستاد ملی کرونا، جلسات با تراکم کمتر و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شد، افزود: ولی هیچ کاری در استان معطل نماند و امور در حوزه‌های مختلف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی دنبال شد.
وی ادامه داد: پرونده‌های کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ از اهمیت بالایی برخوردار هستند از این رو باید طی زمان کافی و با حساسیت مورد بررسی قرار گیرند.
شهبازی گفت: امسال شش جلسه در این راستا برگزار شد و در مجموع ۸۵ پرونده مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید قرار داریم، در خصوص توسعه طرح‌های تولیدی نگاه مثبتی در این نشست‌ها وجود دارد.
استاندار البرز گفت: رعایت حقوق شهروندی ایجاب می‌کند که در راستای حفظ و توسعه فضای سبز و سرانه‌های درمانی و آموزشی به ویژه در شهرستان‌های پر تراکم کرج و فردیس با اهتمام ویژه‌ای ورود کنیم.
وی  افزود: کرج و فردیس شهرهایی هستند که تعداد روزهای آلوده در آنها بسیار بالا است از این رو باید به جد از توسعه ساخت و سازهای بدون توجیه و غیرمجاز جلوگیری شود.
شهبازی گفت: باید طبق سند ملی آمایش استان، بستری را فراهم کنیم که جمعیت به سمت سایر شهرستان‌ها برود.
وی افزود: در کمیسیون ماده ۵ و سایر کمیسیون‌های این چنینی سعی کردیم که بسیار دغدغه مند از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کنیم.
استاندار البرز گفت: همواره به دلیل احترامی که برای مردم شریف و خونگرم البرز قائل هستم تمام تلاش خود را داشته‌ام که از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز و تعدی به حقوق شهروندان ممانعت کردم.
وی با تاکید بر رعایت منفعت عمومی، افزود: اقدامی را در دستور کار قرار می‌دهم که سال‌های بعد دینی را به گردن نداشته باشم و آیندگان از اقدامات و برنامه‌هایم دچار آسیب و زحمت نشوند.
شهبازی گفت: برخی طرح‌ها همانند مسکن مهر ماهدشت بدون زیرساخت مناسب و پیوست‌های لازم ایجاد شده از این رو جمعیتی بیش از ۱۴ هزار نفر در ان منطقه ساکن شدند که با مشکلاتی همچون بوی نامطبوع زباله مواجه هستند.
وی افزود: مدیران ماشین امضا نیستند بنابراین باید تمامی طرح‌ها و برنامه‌ها به دقت بررسی شوند و طی خرد جمعی تایید و یا رد شوند تا نتایج منطقی و کارآمدی را در بر داشته باشد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین