تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
plusresetminus
حزب الله:عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حربه ایرلاین‌ها برای افزایش قیمت بلیت هواپیما،گفت: در صورت لغو محدودیت ۶۰ درصدی صندلی پروازی باید قیمت بلیت کاهش یابد.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۶۲۸
حربه ایرلاین‌ها برای افزایش قیمت بلیط/ کاهش قیمت‌ها با لغو محدودیت ۶۰ درصدی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مجتبی یوسفی با اشاره به حذف قانون 60 درصد در هواپیما‌های مسافربری و ضرورت بازگشت نرخ بلیط‌ها به قبل از اجرایی شدن طرح فاصله گذاری فیزیکی در پروازها، اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر علی‌رغم مخالف مجلس با افزایش قیمت بلیط هواپیما، در برخی از مسیرها بیش از 200 درصد افزایش قیمت داشتیم؛ مسیرهایی مانند تهران - اهواز از حدود 300 هزار تومان به 700 هزار تومان در ایام معمولی و کم سفر سال رسیده که یقیناً در نیمه پر سفر سال افزایش بیشتری هم شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به حربه ایرلاین‌ها برای افزایش قیمت بلیط با استفاده از قانون 60 درصد ظرفیت مسافر در روزهای کم مسافر، افزود: شرکت‌های هواپیمایی اجرای فاصله گذاری و قانون 60 درصد ظرفیت را به دلیل شیوع ویروس کرونا عامل افزایش قیمت‌ها می‌دانستند که ما این افزایش را غیر قانونی می‌دانیم.

وی با اشاره به درخواست حذف طرح فاصله گذاری در پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود و شیوع ویروس کووید 19 رعایت فاصله فیزیکی به دلیل بسته بودن فضای هواپیما ضروری بوده و پروازها از این موضوع مستثنا نیستند، اما پاسخ به این درخواست و حذف فاصله گذاری‌‌ها بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: در صورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا با حذف طرح فاصله گذاری فیزیکی در پروازها و لغو اجرای قانون 60 درصد ظرفیت موافقت کرد، قیمت‌ بلیط‌ها باید به ابتدای سال جاری بازگشته و کاهش پیدا کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین