تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
plusresetminus
حزب الله: رییس پلیس پایتخت از ماموران پلیس خواست که مشکلات مردم را مانند مشکلات خود بدانند.
۰
کد مطلب : ۲۴۱۶۷۶
رییس پلیس پایتخت:ماموران پلیس مشکل مردم را مشکل خود بدانند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  سردار حسین رحیمی پس از بازدید میدانی از کلانتری‌های پایتخت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس باید در تمام شرایط و ایام نسبت به حل و فصل مشکلات مردم دقت و اهتمام داشته باشند و کلانتری‌ها نیز از این امر مستثنی نیستند. 
وی با تاکید بر اینکه ماموران پلیس باید مشکلات مردم را مانند مشکلات خود بدانند، گفت: نباید اجازه داده شود که در منطقه و محدوده یک کلانتری کسی جرات اخلال در نظم و امنیت مردم را پیدا کرده و آن را به مخاطره بیاندازد.
رحیمی با تاکید بر اینکه باید با افرادی که با اقدامات رذیلانه و اوباشگرانه خود در صدد ایجاد مزاحمت برای مردم هستند برخودری قانونی و مقتدرانه شود، گفت: مخلان نظم و امنیت به هیچ عنوان نباید آزار و اذیت مردم  و رفتار بدشان در گذشته را تکرار کنند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ کلانتری ها  را مرکز ثقل امنیت و آرامش محله و شهر توصیف کرد و گفت: ماموران کلانتری باید در رسیدگی به مشکلات مردم سرعت عمل داشته باشند.
رحیمی بر ضرورت تقویت مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری ها تاکید کرد و افزود: این مراکز علاوه بر اینکه از حجم پرونده های ورودی به دستگاه قضا کم می‌کند، منجر به کاهش  اطاله دادرسی نیز می‌شود و الگویی موفق از حل مشکلات مردم در محله است. 
وی در پایان با اشاره به بازدیدی که از چند کلانتری انجام داده گفت: کلانتری ها باید نماد خدمتگزاری به مردم باشند و مردم ماموران کلانتری را با مجاهدت، ایثار و تلاش های خستگی ناپذیرشان بشناسند و مجرمان از تلاش و مجاهدت ماموران بر خود بلرزند.
رحیمی همچنین در برنامه ای دیگر که دیدار با هیات امنای بازار بزرگ تهران بود، از بازاریان درطول اجرای محدودیت های کرونایی تقدیر کرده و اقدامات آنان را ستودنی دانست.  
به گفته رحیمی، بازاریان در مقابله با ویروس کرونا و اجرای محدودیت های کرونایی همکاری مثال زدنی و قابل تحسینی داشتند و علیرغم همه مشکلات و دغدغه های صنفی و ... اقدام به بستن و تعطیلی کسب و کار خود طی دو هفته کردند.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین