تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
plusresetminus
حزب الله:نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در سخنانی تأکید کرد که حق حاکمیت دمشق بر بلندی‌های «جولان اشغالی» غیرقابل مذاکره است.
۰
کد مطلب : ۲۴۱۶۴۰
حق حاکمیت سوریه بر «جولان اشغالی» غیرقابل مذاکره است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد بار دیگر بر حق حاکمیت دمشق بر بلندی‌های جولان اشغالی تأکید کرد. وی در این خصوص گفت: حق حاکمیت سوریه بر بلندی‌های جولان اشغالی غیرقابل مذاکره است.
بر اساس این گزارش، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل همچنین افزود: سازمان ملل متحد باید هرچه سریع‌تر قطعنامه‌هایی را که در خصوص اشغال جولان توسط رژیم صهیونیستی صادر کرده است، اجرایی کند.
بشار الجعفری در ادامه تصریح کرد: گذشت زمان موجب خدشه وارد شدن به حق حاکمیت سوریه بر بلندی‌های جولان اشغالی نمی‌شود. سوریه از حق خود در اعمال حاکمیت بر بلندی‌های جولان کوتاه نمی‌آید.
وی در ادامه اظهار داشت: دولت دمشق از کانال‌های متعدد از جمله از طریق سازمان ملل متحد برای بازیابی حق خود در جولان تلاش می‌کند و اجازه نمی‌دهد که صهیونیست‌ها به اشغالگری در این منطقه ادامه دهند.
الجعفری پیشتر هم در خصوص اشغال اراضی جولان توسط صهیونیست‌ها گفته بود: اسرائیل به اقدامات هدفمند خود برای سیطره بر اراضی و دارایی‌های اهالی جولان اشغالی ادامه می‌دهد. تداوم اشغال سرزمین‌های عربی از سوی اسرائیل خطرناک‌ترین چالش برای اعتبار حقوق بین الملل است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین