تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
plusresetminus
حزب الله:رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در اظهاراتی به شدت از روند برگزاری و نتایج انتخابات ریاست جمهوری نوامبر انتقاد کرده است.
۰
کد مطلب : ۲۴۱۶۳۷
ترامپ: اگر تقلب وحشتناکی را که رخ داد ریشه کن نکنیم دیگر کشوری نخواهیم داشت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی 46 دقیقه‌ای که در فیس بوک به اشتراک گذاشته است، بار دیگر ادعاهای خود درباره سرقت انتخابات و تقلب گسترده از سوی حزب دموکرات را تکرار کرده است.

بر اساس این گزارش، اظهارات ترامپ در حالی است که شکایت های حقوقی ستاد وی در ایالت های مختلف تاکنون هیچ موفقیتی به همراه نداشته است و قاضی ها این شکایت ها را به دلیل عدم استناد به شواهد و مدارک معتبر رد کرده‌اند.

سخنرانی جدید ترامپ بار دیگر به تئوری های توطئه و ادعاهای انتخاباتی وی اشاره دارد که طی روزهای اخیر نیز در توئیتر اقدام به طرح آن کرده است.
ترامپ تاکنون هیچ سند و مدرکی را برای اثبات این ادعاها ارائه نکرده ولی در عین حال گفته است که ستاد انتخاباتی اش همه اسناد لازم برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت های مهم و کلیدی را به دادگاه ها ارائه کرده است.
ترامپ ادعاهایی را درباره ماشین های رای گیری مطرح کرده و مدعی شده است که ماشین های رای گیری میلیون ها رای غیرقانونی را در ایالت های مهم و حساس ثبت کرده‌اند.
ترامپ گفته است که شمارش آرا باید در شب انتخابات قبل از شمارش آرا پستی، تمام می شد.
وی افزود: اگر تقلب گسترده و وحشتناکی را که رخ داده است، ریشه کن نکنیم، دیگر کشوری نخواهیم داشت.
ویلیام بار دادستان کل آمریکا گفته است که این وزارتخانه هیچ گونه سند و مدرکی دال بر بروز تقلب گسترده در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را کشف نکرده است.
ویلیام بار به آسوشیتدپرس گفته که دادستان‌های فدرال و اف‌بی‌آی تحقیقاتی درباره ادعای تقلب در انتخابات انجام داده‌اند، اما هنوز مدرکی که صحت این ادعا را تایید کند، به دست نیاورده‌اند.
ستاد انتخاباتی ترامپ بار دیگر ادعاهای تکراری مطرح شده در سایر ایالت ها درباره آرا پستی و قانون شکنی گسترده را مطرح کرده است. این شکایت ها قبلا نیز در سایر ایالت های آمریکا از سوی دادگاه ها رد شده است.
دونالد ترامپ نیز که پیش از این در پیامی توئیتری تأکید کرده است که به هیچ وجه امکان ندارد جو بایدن 80 میلیون رأی کسب کرده باشد، این بار در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: بایدن فقط زمانی می‌تواند به عنوان رئیس‌جمهور وارد کاخ سفید شود که بتواند ثابت کنند آرای مضحک 80 میلیونی‌اش با تقلب و اقدامات غیرقانونی به دست نیامده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین