تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
plusresetminus
حزب الله:رئیس‌جمهور آمریکا مدعی است چنانچه در لایحه بودجه نظامی، تدابیری برای حذف قوانین مصونیت قضایی شبکه‌های اجتماعی لحاظ نشود؛ این لایحه ۷۴۰ میلیارد دلاری را وتو خواهد کرد.
۰
کد مطلب : ۲۴۱۵۲۶
ترامپ تهدید کرد: بودجه نظامی آمریکا را وتو می‌کنم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری تهدید کرد لایحه ۷۴۰ میلیارد دلاری بودجه نظامی این کشور را وتو خواهد کرد مگر اینکه ماده ۲۳۰ قانون حراست از ارتباطات مبنی بر مصونیت شرکت‌های فناوری نظیر فیس‌بوک و توئیتر حذف شود.

ماده ۲۳۰، شبکه‌های اجتماعی را از هرگونه مسئولیت حقوقی در قبال مطالب منتشر شده از سوی کاربرانشان مصون می‌دارد حال آنکه به ادعای ترامپ، این مسئله به ابزاری برای سوء استفاده و خاموش کردن صدای حزب جمهوریخواه در جریان انتخابات ۲۰۲۰ منجر شد.

این در حالی است که انجمن اینترنتی آمریکا شامل شرکت‌های فیسبوک، آمازون، گوگل و توئیتر این تصمیم ترامپ را به منزله تهدیدی برای امنیت ملی تلقی کردند.
ترامپ با تبدیل توئیتر به پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی خود، موجب رونق بخشیدن به این شبکه اجتماعی شد حال آنکه از ماه‌ها قبل از آغاز رقابت ۲۰۲۰، این شبکه اجتماعی نیز همگام با دیگر رسانه‌های آمریکایی نظیر شبکه خبری فاکس نیوز، به رئیس‌جمهور آمریکا پشت کرد.
در حال حاضر، توئیتر اغلب پیام‌های ترامپ را با این ادعا که گمراه کننده هستند؛ با رنگ آبی نشان دار می‌کند. ترامپ در طول دوره ۴ ساله زمامداری خود، همواره مدعی بود که رسانه‌های جعلی، با او سر ناسازگاری دارند!
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین