تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
plusresetminus
حزب الله:در شرایطی که مشترک خوش مصرف نسبت به استفاده از تخفیف 100 درصدی با صرفه جویی در میزان استفاده خود ترقیب نشوند، می‌بایست مشابه گذشته و پلکان سابق تعیین شده نسبت به تامین هزینه برق اقدام کند.
۰
کد مطلب : ۲۴۱۲۷۰
قیمت برق «خوش‌مصرف‌ها» در طرح برق امید چطور محاسبه می‌شود؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر ضمن اشاره به جزئیات طرح برق امید مبنی بر محاسبه هزینه برق مشترکین خانگی گفت: طرح برق امید از ابتدای دوره مصرف آبان ماه سال جاری آغاز شده است و هم اکنون تعدادی از مشترکان از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

*پلکان تعرفه گذاری طرح برق امید به پلکان تعرفه گذاری قبلی اضافه می‌شود

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر در تشریح نحوه محاسبه هزینه برق گفت: بر اساس میزان مصرف تعیین شده برای مشترکان خانگی در گذشته، پلکان‌های مصرف از 100 کیلووات ساعت در ماه آغاز شده و به ازای هر 100 کیلووات مصرف اضافه شاهد حضور پلکان جدید بودیم.

وی در بیان این نکته که طرح برق امید سبب اضافه شدن دسته بندی مجزایی به دسته بندی فعلی شد، افزود: هزینه مصرف برق در طرح تخفیف 100 درصدی برق مشابه پلکان سابق برآورد می‌شود، با این تفاوت که اگر مشترکی در مناطق معمولی ساکن باشد و کمتر از 80 کیلووات ساعت در سال مصرف کند، مشمول تخفیف 100 درصدی هزینه برق خواهد شد.

*قیمت برق مشترکین خوش مصرف بر اساس تعرفه سابق محاسبه می‌شود

 یاقوتی در تشریح این نکته که اگر فردی میزان مصرف 200 کیلووات ساعت در ماه داشته باشد، چه هزینه‌ای برای تامین برق باید بپردازد، تصریح کرد: در شرایطی که مشترک خوش مصرف نسبت به استفاده از تخفیف 100 درصدی با صرفه جویی در میزان استفاده خود ترغیب نشوند، می‌بایست مشابه گذشته و پلکان سابق تعیین شده نسبت به تامین هزینه برق اقدام کند.

این مقام مسئول با اشاره به تدابیر طرح برق امید به منظور کنترل برق پر مصرف‌ها گفت: در شرایطی که مشترکان پر مصرف مطابق تعریف طرح برق امید ظرف مدت 6 ماه نسبت به صرفه جویی اقدام نکنند، مشمول افزایش هزینه برق 10 درصدی می‌شوند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین