تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
plusresetminus
حزب الله:کلنگ ساخت پایگاه بهداشتی درمانی مجتمع مسکن مهر پنج هزار واحدی دولت آباد کرمانشاه روز دوشنبه با همت مجمع خیرین سلامت به زمین زده شد.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۹۹۵
خیران سلامت پایگاه بهداشتی درمانی در کرمانشاه می سازند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید «اردشیر شهبازی» مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: این ساختمان در متراژ ۲۵۰ متر مربع با کمک خیران ساکن خارج از کشور دکتر سعید و مسعود افخمی و با همت خانم شهربانو سارانی در مدت هشت ماه ساخته شود.
وی افزود: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت این پایگاه خواهد بود که توسط خیرین تامین شده است.
مسکن مهر دولت آباد پنج هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر دارد و آنچنان که شهبازی گفت: قرار است در این پایگاه بهداشتی امکاناتی مانند دکتر، ماما و کارشناس بهداشت در دسترس اهالی قرار بگیرد.
وی به فعالیت ۱۵ ساله مجمع خیرین کرمانشاه نیز اشاره ای کرد و بیان داشت: تاکنون بالغ بر ۶۰ پروژه بهداشتی درمانی در مناطق زلزله زده استان توسط مجمع خیرین سلامت استان به عنوان یک نهاد غیرانتفاعی و غیرسیاسی اجرا شده است.
به گفته شهبازی، مجمع خیرین سلامت استان در ایام کرونا موفق شده بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی مانند دستگاه پی سی آر، دستگاه اکسیژن ساز و لوازم بهداشتی از خیران جذب کند.
او این مبلغ جذب شده در کل کشور را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
شهبازی در خصوص ساخت پروژه های بهداشتی درمانی نیز وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را تامین زمین بدون معارض و وظیفه مجمع را نیز انتخاب کارفرما دانست و گفت: مجع با حفظ امانتدرای جزییات تمام هزینه های پروژه ها را به اطلاع خیران می رساند.
 
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین