کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دلسوزی و پیگیری اعضای شورای شهر باعث موفقیت‌های مدیریت شهری شد

پایگاه خبری کرج امروز , 5 آذر 1399 ساعت 11:37

حزب الله:رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج گفت: اگر دلسوزی و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر کرج نبود موفقیت ها و تلاش مدیریت شهری به ثمر نمی رسید.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد نبیونی در نطق پیش از دستور دویست و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: این روزها نکات و مطالبی در صحن شورای شهر، کمیسیون ها، فضای مجازی و رسانه های مختلف مطرح می شود که احساس می کنم آنچه در مجموع سه سال عملکرد شورای پنجم و شهرداری اتفاق افتاده به آن ظلم شده است به همین خاطر مروری می کنم بر آنچه در طول سه سال و نیم گذشته که توسط مدیریت شهری و پی گیری اعضای شورای شهر اقدام شده است.
وی افزود: موفقیت های به دست آمده ناشی از مجموعه فعالیت افرادی است که در خط مقدم مدیریت شهری در حال فعالیت و تلاش هستند و در کنار آن بیشتر از همه دلسوزی های تک تک اعضای شورای شهر است که اگر با دلسوزی و دقت مسایل را دنبال نمی کردند این میزان موفقیت ها کسب نمی شد.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج تصریح کرد: طبیعتاً خواسته یک شورای تحول گرا و شورایی که شعارش شفافیت و سلامت بود و با همین ریزبینی و دقت مسایل را پیگیری می کنند از ثمرات انقلاب اسلامی و مهمتر از همه ثمرات آن چیزی است که در راه اندازی نظام شهرها در مدیریت شهری است باید به فال نیک بگیریم و نگذاریم نقاط تیره و خاکستری که وجود دارد گسترش پیدا کند و همه عملکرد مدیریت شهری را تحت شعاع قرار دهد.
نبیونی بیان کرد: بهره برداری از پارک رازی، بوستان مهر، بوستان رودکی (روشندلان)، فاز ۲ یادگار امام (ره)، بهره برداری از فاز یک باغ موزه دفاع مقدس، بوستان بهارستان، پارک بین فازی مهرشهر، پارک امید، افتتاح بیش از ۱۰ خانه سلامت و هلال در سطح مناطق دهگانه کرج، افتتاح خانه سلامت در مرکز خدمات اورژانس بهشت در سازمان آرامستان ها و افتتاح گذر سبز حاشیه رودخانه کرج بخشی از اقدامات مدیریت شهری در دوره پنجم شورای شهر کرج است که با همت مدیریت شهری و دلسوزی و پیگیری اعضای شورای شهر به ثمر رسید.
وی به راه اندازی طرح هوشمند سازی برخی از تقاطعات این کلانشهر اشاره کرد و یادآور شد: اگر دلسوزی و پیگیری عضو شورای اسلامی شهر کرج نبود این طرح هوشمند به بهره برداری نمی رسید.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج یادآور شد: راه اندازی و تجهیز سه ایستگاه آتش نشانی، افتتاح خودروهای جدید سازمان آتش نشانی، خرید ۸۱ دستگاه اتوبوس و بازسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس، جمع آوری کلکتور آب های سطحی، بهره برداری از سالن های چند منظوره بحران، بهره برداری از پل حصارک به خصوص پل b۳ و b۴ و بهره برداری از بلوار شهدای اصناف که توانست بخش غربی کرج را از یک بن بست بزرگ نجات دهد از اقدامات مدیریت شهری است که اگر این اقدامات کوچک انگاشته شود ظلم به مدیریت شهری است.
نبیونی به کاهش هزینه های جاری شهرداری و انضباط بخشی در این حوزه اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری توانست بودجه یک هزار و ۸۰۰ میلیاردی را به سه هزار و ۱۵۰ میلیارد برساند و اگر دلسوزی و سختگیری اعضای شورای شهر کرج نبود سال ۹۶ کل درآمد یک هزار و ۱۱۴ میلیاردی به درآمد دو هزار و ۹۵میلیاردی سال ۹۸ نمی رسید.
وی به راه اندازی ارتباط الکترونیکی بین شهروندان، مدیریت شهری و ثبت اسناد اشاره کرد و گفت: این اقدام پس از تلاش و پیگیری اعضای شورای شهر و مدیریت شهری برای نخستین بار در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج اتفاق افتاد که شهروندان بدون مراجعه و به صورت غیر حضوری پرونده خود را دنبال کنند.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج بیان کرد: مجموع پیشرفت قطار شهری در طول ۱۱ سال ۳۰ درصد پیشرفت بوده که با پیگیری اعضای شورای شهر کرج در طول سه سال اخیر این پیشرفت ۴۳ درصد است که نشان از دلسوزی مجموعه شورا و مدیریت شهری است.
وی به پیشرفت ۵۷ درصدی بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط بحرانی اقتصاد کشور و شیوع بیماری کرونا پیشرفت این پروژه قابل توجه است.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج افزود: دغدغه شورای دوره پنجم در توسعه حوزه فضای سبز و عدم قطع درختان نباید از نظر دور بماند، اینکه عضو شورای شهر دغدغه سیما و منظر دارد آیا این زیبا نیست، اینکه بتوانیم کاری کنیم درختان کمتری قطع کنیم و شهر را به سمت زیباشناختی سوق دهیم حاصل تلاش مدیریت شهری و پی گیری شورای شهر بوده است.


کد مطلب: 240963

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/240963/دلسوزی-پیگیری-اعضای-شورای-شهر-باعث-موفقیت-های-مدیریت-شهری

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com