تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
plusresetminus
حزب الله:یک متخصص داخلی گفت: به دنبال بستری کردن بیماران کرونایی افرادی بودند که دچار عوارض بیماری‌های قلبی، مغزی، درگیری پوستی و کاهش سطح هوشیاری شدند.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۹۴۰
بیماری قلبی و ریوی ناشی از کرونا در بین بیماران زیاد شده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر علیرضا عارف پور  اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر تمام بیمارستان‌ها از وجود بیماران کرونایی پر است.
 
وی ادامه داد: متاسفانه  در پیک اخیر بیمارانی که به ما مراجعه می‌کنند با علایم شدیدتری هستند.
 
این متخصص داخلی افزود: مردم برای حفظ جان خود از حضور در مراسمات عروسی و ترحیم خودداری کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
 
عارف پور اضافه کرد: باید مغازه‌ها و رستوران‌ها باید بسته شوند و افراد برای ملاقات با بیماران بستری به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه نکنند که آلوده شوند و به منزل برگردنند.
 
وی بیان کرد: افراد در صورت مشاهده کردن علائم بیماری کرونا ویروس سریعا به پزشک معالج مراجعه کنند شاید با درمان سرپایی فشار روی کادر و مراکز درمانی برای بستری کردن افراد کم شود و هزینه‌های دولت هم کاهش یابد.
 
این متخصص داخلی با بیان اینکه بیماری کووید ۱۹ ریه را درگیر می‌کند و چنانچه وارد بافت فیبروز ریه شود  این بافت دیگر قابل ترمیم نیست و شاید فرد مبتلا زنده بماند اما توانایی اولیه تنفسی را بدست نیاورد، اظهار کرد: عوارض بیماری قلبی زیاد شده به گونه‌ای که بیمارانی داشتیم که به دنبال بستری ناشی از کرونا ویروس دچار درگیری بیماری قلبی شدند و فوت کردند.
 
عارف پور با بیان اینکه عوارض قلبی و ریوی ناشی از کرونا ویروس را در بیماران کووید ۱۹ شاهدیم،  بیان کرد: به دنبال بستری کردن بیماران کرونایی افرادی بودند که دچار عوارض بیماری‌های قلبی، مغزی، درگیری پوستی و کاهش سطح هوشیاری داشتیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین