تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
plusresetminus
مهاجم مصری لیورپول به انتقادهای اخیر از خود واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد که بار دیگر عنوان آقای گلی در لیگ جزیره را کسب کند.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۹۱۵
صلاح: بعضی‌ها در هر حالتی از من انتقاد می‌کنند
 محمد صلاح همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار لیورپول بوده است.
دو فصل پیش با وجود آنکه این بازیکن مصری عنوان آقای گلی را برای لیورپول به دست آورد اما سیتی قهرمان شد. البته صلاح فصل قبل هم در قهرمانی لیورپول تاثیر گذار بود و ۱۹ گل به ثمر رساند.
صلاح در فصل جاری هم باوجود غیبت در دیدار اخیر تیمش ۸ گل به ثمر رسانده است و شانس بالایی برای کسب آقای گلی دارد.
او گفت: کسب کفش طلا برای بار نخست سخت است و برای بار دوم سخت تر و بار سوم بسیار سخت تر است. امیدوارم که بتوانم یک بار دیگر این جایزه را به دست آورم.
صلاح درباره انتقادهایی که از او می شود، گفت: بعضی‌ها همواره در حالت انتقاد کردن و شکایت از من هستند. هر چند هم بسیار خوب باشم اما بعضی دست از انتقاد برنمی دارند و نقاط ضعف من را برجسته می کنند. به عنوان یک بازیکن به این انتقادها توجه نمی کنم و تنها تلاش می کنم که بهتر و بهتر شوم. من به خودم افتخار می کنم.
صلاح در پایان گفت: کسب جوایز شخصی مثل بهترین بازیکن لیگ و بهترین گلزن مهم هستند اما در درجه نخست قهرمانی تیم در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا مهم تر است.
صلاح در اردوی تیم ملی فوتبال مصر به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شد و به همین خاطر دیدار اخیر تیمش برابر لسترسیتی را از دست داد. نتیجه تست دوم صلاح منفی بوده است و او می تواند در دیدار بعدی تیمش به میدان رود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین