تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج گفت: مجموعه معراج بهشت سکینه (س) از چند هفته پیش آماده بهره برداری است ولی به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا، پیش از برگزاری مراسم افتتاح رسمی به مراجعان خدمات رسانی می کند.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۹۱۱
مجموعه «معراج» بهشت سکینه (س)کرج آماده بهره برداری است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی کمالی زاده صبح امروز در بازدید از پروژه مجموعه معراج سازمان مدیریت آرامستان‌ها که به همراه رئیس شورای شهر کرج انجام شد، اظهار کرد: مجموعه معراج بهشت سکینه (س) یکی از مهمترین پروژه‌های سازمان مدیریت آرامستان‌ها است که شامل نمازخانه، وضوخانه، سرویس بهداشتی، مجموعه فرهنگی بهشت، مجموعه اداری پزشکی و سالن تشریح، محل اقامه نماز میت، محوطه سازی، طراحی فضای سبز و آبشار است.
وی ادامه داد: این مجموعه از چند هفته پیش آماده بهره برداری است ولی به دلیل شرایط خاصی که شیوع کرونا پیش آورده، پیش از برگزاری مراسم افتتاح رسمی به بهره برداری رسیده و خدمات لازم را به شهروندان ارائه می‌دهد.

ساختمان جدید پزشکی قانونی به زودی به افتتاح می شود
شهردار کرج در ادامه با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه ساختمان جدید پزشکی قانونی بهشت سکینه (س)، افزود: این پروژه که از بخش‌های مختلفی چون سالن تشریح و سالن اداری تشکیل شده با سرعت قابل قبولی تکمیل شده به شهروندان خدمات ارائه می کند و به زودی مراسم افتتاح رسمی برگزار خواهد شد.

کمالی زاده اضافه کرد: با افتتاح این ساختمان شاهد بهبود خدمت رسانی به مراجعان و تسریع در فرآیند های صدور مجوز دفن خواهیم بود .
وی توضیح داد: در کنار پروژه های مذکور، ساختمان فرهنگی این مجموعه هم در حال احداث است که با تکمیل آن مراجعان می توانند به راحتی از خدماتی چون چاپ بنرو اعلامیه برای عزیزان از دست رفته خود برخوردار شوند.
ورود زائران به بهشت سکینه تا اطلاع ثانوی ممنوع است

شهردار کرج با اشاره به اینکه پروژه های قابل توجهی در بهشت سکینه (س) کرج در حال اجرا است، گفت: مراجعانی که در طول سال برای زیارت قبور عزیزانشان در این محل حضور پیدا می کنند شاهد تغییرات محسوسی در آرامستان بهشت سکینه (س) هستند که این امر حمایت مسئولان و تلاش جمعی همکاران این مجموعه است.
کمالی زاده ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی پرسنل سازمان مدیریت آرامستان‌ها که علی رغم فشار کاری زیاد و خطراتی که با آن مواجه هستند بهترین خدمات را به مراجعان ارائه می‌دهند، از شهروندان خواست تا برای جلوگیری از شیوع کرونا همکاری لازم را با پرسنل این مجموعه داشته باشند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت برای تردد شهروندان در آرامستان بهشت سکینه (س)، ادامه داد: در حال حاضر برگزاری هر نوع مراسم در بهشت سکینه (س) ممنوع است و تا اطلاع ثانوی از ورود زائران به این مجموعه جلوگیری می شود.
شهردار کرج با بیان اینکه در طول هفته خدمت رسانی سازمان برای دفن اموات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی صورت می‌گیرد، افزود: از شهروندان تقاضا می شود برای حفظ سلامتی خود و دیگران، حضور در این مکان را به حداقل رسانیده و غیر از بستگان درجه یک، دیگران از شرکت در مراسم تشییع جدا خودداری کنند.

کمالی زاده یادآور شد: همه تصمیمات گرفته شده به منظور حفظ سلامت مراجعان و خانواده ها بوده و انتظار می رود مردم حداکثر همکاری با عوامل اجرایی داشته باشند.
گفتنی است؛ مسئولان حاضر در این بازدید در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) حضور یافتند و همزمان با هفته بسیج به مقام شهدایی که برای حفظ امنیت و آرامش این مرزو بوم از جان خود گذشتند، ادای احترام کردند.






     
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین