تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
plusresetminus
حزب الله:بازیگر سریال خانه امن با بیان اینکه در دوره بازنشستگی به نقش «افشین» افتخار خواهم کرد گفت: برایم در اینستاگرام تعداد فالوئر اهمیت ندارد اما باید بگویم در بسیاری از موارد شاهد بودم انتخاب بازیگر بر اساس تعداد فالوئر بوده است.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۹۰۶
در دوره بازنشستگی به نقش «افشین» افتخار خواهم کرد/ انتخاب بازیگر در بسیاری از موارد بر اساس تعداد فالوئر است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روزنامه خراسان گفت‌وگویی با امین زندگانی، بازیگر سینما و تلویزیون انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.
در دوره بازنشستگی به نقش «افشین» افتخار خواهم کرد
متاسفانه در کارهایی مثل «خانه امن» خیلی نمی‌توانی شخصیت‌های واقعی را پیدا کنی. من هم بیشتر به فیلم‌نامه و صحبت‌هایی که با احمد معظمی و مشاور کار داشتم، رجوع کردم.
جاهایی به تفاهم می‌رسیدیم و گاهی من نظر می‌دادم و تعامل خوبی داشتیم. احمد هم شهامت به خرج و اجازه داد جاهایی متفاوت به این شخصیت نگاه کنم و این موضوع سبب شد شخصیت «افشین» اندکی دورتر از تصویرهای همیشگی از چنین مامورهایی باشد.
در دوره بازنشستگی به نقش افشین افتخار خواهم کرد. معتقدم یک بازیگر شاید تعداد کار زیادی در مدت بازیگری اش انجام دهد، ولی تعداد نقش هایی که تاثیرگذار و ماندگار باشند شاید به سختی از تعداد انگشتان یک دست فراتر بروند.
خدا را شکر بازتاب های مثبت بیشتر از منفی است. آقای معظمی الان در اوج پختگی کارگردانی‌اش است. صاحب نظرها و مردم رضایت نسبی دارند که اتفاق خوبی برای سریال است.
تا الان دو بار فوت کرده‌ام!
تا الان دو بار فوت کرده‌ام. برخی آدم ها به دنبال ساخت حواشی هستند. البته اشکال از طیف صنفی ماست که هر کسی از هر دری می تواند وارد شود.
بازیگرنماهایی داریم که چون اهل شلوغ کردن هستند می آیند یک تصویر عمومی از همه ما به جامعه می دهند.
چالش اینستاگرامی‌ام با خالص ترین نیت‌ها بود/ انتخاب بازیگر در بسیاری از موارد بر اساس تعداد فالوئر است
چالش اینستاگرامی ام با خالص ترین نیت ها و هدفم رفع خستگی تیم پزشکی بود ولی با چوب همین عزیزان رو به رو شدم.
برایم در اینستاگرام تعداد فالوئر اهمیت ندارد اما با تاسف باید بگویم که در بسیاری از موارد شاهد بودم که انتخاب بازیگر بر اساس تعداد فالوئر بوده است.
در بازیگری کم‌فروشی نمی‌کنم
اعتقاد دارم زمانی می‌توانم نگاهی به پشت سرم بکنم که هیچ وقت نگویم کاش این کار را این‌گونه بازی می‌کردم. همیشه سخت انتخاب می‌کنم و زمانی هم به این دلیل نقش را انتخاب می‌کنم که می‌خواهم اوضاع مالی‌ام را بهبود دهم ولی دلیل نمی‌شود وقتی جلوی دوربین می‌روم صددرصد توانایی‌ام را بروز ندهم و با کم فروشی مخالف هستم.
بیش از هر چیزی با دوست هستیم
همسرم خانم الیکا عبدالرزاقی خیلی آرام است، برعکس من که در خارج از منزل آرام هستم و در منزل سروصدا دارم، ولی در کل ما زیاد با هم حرف می‌زنیم و این خیلی خوب است که بیش از هر چیزی با هم دوست هستیم.
همیشه ما برای حرف‌زدن سوژه داریم چون آن قدر اتفاق سر کارمان می‌افتد که بعضی شب‌ها وقت کم می‌آوریم و می‌گوییم ادامه این قسمت برای فردا شب.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین