تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
plusresetminus
حزب الله:مدیر کل کمیته امداد البرز گفت: با اشاره به اینکه تمام ایتام محصل استان که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند تبلت و موبایل هوشمند دارند، افزود: با همکاری خیرین برای همه این دانش آموزان تجهیزات هوشمند آموزشی تهیه شده تا از تحصیل بازنمانند.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۸۶۷
همه ایتام تحت پوشش کمیته امداد البرز تبلت و موبایل هوشمند دارند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد محمدی فرد با اشاره به اجرای طرح ایران مهربان در البرز اظهار کرد: این طرح با هدف ایتام نوازی از شهریور ماه در سراسر کشور اجرایی شده است.
وی ادامه داد: بر اساس این طرح هر یک از کارمندان دولت می‌توانند به صورت داوطلبانه هر ماه ۵۰ هزار تومان از حقوق خود را برای حمایت از یک یتیم پرداخت کنند.
وی اضافه کرد: کمیته‌ای با ریاست استاندار البرز در این خصوص تشکیل شده و پیش بینی می‌شود با اجرای این طرح ۳۸ هزار و ۶۰۰ حامی جدید جذب کنیم.
محمدی فرد با اشاره به جمعیت ایتام البرز توضیح داد: در حال حاضر ۵۰۰ هزار یتیم و مشمول طرح محسنین مورد حمایت مردم و خیرین قرار دارند.
مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه تمام ایتام محصل استان که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند تبلت و موبایل هوشمند دارند، افزود: با همکاری خیرین برای همه این دانش آموزان تجهیزات هوشمند آموزشی تهیه شده تا از تحصیل بازنمانند.
این مسئول در ادامه به  اجرای هفتمین مرحله طرح همدلی و کمک مومنانه در البرز گفت: این طرح فردا (پنجم آذرماه) اجرایی می‌شود و طی این مدت ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.
وی افزود: علاوه براین در این مرحله از این طرح ۳۰۰ سری جهیزیه هم بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین