کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازپخش یک گفتگو با چنگیز جلیلوند در رادیو فرهنگ

مهر , 4 آذر 1399 ساعت 9:46

حزب الله:رادیو فرهنگ در پی درگذشت چنگیز جلیلوند گوینده و دوبلور شناخته شده کشورمان یاد این هنرمند را در برنامه «صدای ماندگار» گرامی می دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ویژه برنامه «صدای ماندگار» سه شنبه ۴ آذرماه با اجرای علیرضا تابان از رادیو فرهنگ پخش می شود و با محور «تنها صداست که می ماند» طی یک پرونده به یادبود چنگیز جلیلوند می پردازد. 
این برنامه به زندگی هنری و مرور فعالیت‌های زنده یاد چنگیز جلیلوند می پردازد و آخرین حضور رادیویی این هنرمند دوباره شنیدنی می شود که طی آن علیرضا تابان و زنده یاد جلیلوند با یکدیگر گفتگو کرده بودند.
پخش بخش‎هایی منتخب از فیلم ها و آثاری که توسط جلیلوند دوبله شده اند بخشی دیگر از این برنامه است.
در این برنامه و در بخش بازپخش گفتگو، زنده یاد جلیلوند در استودیو دیالوگ هایی را که به یاد می آورد و با آنها خاطره دارد روایت و بازگو می کند.
ارتباط تلفنی با دوستان و همکاران جلیلوند و بیان خاطرات و نقش های ماندگاری که صداپیشگی آنها را برعهده داشته است از بخش های دیگر این برنامه است.
چنگیز جلیلوند دوم آذرماه به علت ابتلا به ویروس کرونا چشم از جهان فرو بست. «صدای ماندگار» برای یادبود این هنرمند امروز صبح سه شنبه چهارم آذر ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.


کد مطلب: 240855

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/240855/بازپخش-یک-گفتگو-چنگیز-جلیلوند-رادیو-فرهنگ

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com