تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
plusresetminus
حزب الله:معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت البرز گفت: عدم تامین به موقع نهاده‌های طیور و ارز دولتی باعث شده واحدهای مرغداری در جوجه ریزی خود با مشکل مواجه شوند که این امر تولید نهایی مرغداری‌ها را کاهش داده است.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۸۲۵
مرغ باید با قیمت ۲۰ هزار و ۴۴۰ تومان به فروش برسد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کوروش مرادی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هر کیلو مرغ باید ۲۰ هزار ۴۴۰ تومان به فروش برسد، اظهار کرد: مصرف روزانه مرغ در استان بین ۵۰ تا ۶۰ تن است که در حال حاضر تنها می توانیم بین ۷ تا ۸ تن این میزان را با قیمت ستاد تنظیم بازار تامین کنیم.
وی با بیان اینکه اولویت توزیع مرغ با قیمت ستاد تنظیم بازار، با بازار روزهای فعال استان است، افزود: ناظران سازمان صمت در حال حاضر بر میزان سود واحدهای خرده فروشی مرغ نظارت دارند تا این واحدها مبلغی بیش از حاشیه سود تعیین شده از مردم دریافت نکنند.
وی با اشاره به مواردی که باعث شده تولید مرغ با مشکل مواجه شود، گفت: عدم تامین به موقع  نهاده‌های طیور و ارز دولتی باعث شده واحدهای مرغداری در جوجه ریزی خود با مشکل مواجه شوند که این امر تولید نهایی مرغداری‌ها را کاهش داده است.
مرادی تصریح کرد: از آنجایی که بخش عمده مرغ مصرفی البرز از استان‌های دیگر تامین می‌شود، عدم عرضه کافی باعث شده قیمت مرغ در البرز به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین