تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
plusresetminus
حزب الله:با توجه تعطیلی تمرین تیم فوتبال استقلال، مشکل دیاباته و محمود فکری فردا (دوشنبه) حل خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۷۲۲
مشکل دیاباته و فکری فردا حل می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در جریان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر و در مصاف دو تیم استقلال و فولاد میان محمود فکری و شیخ دیاباته سرمربی و بازیکن تیم فوتبال استقلال، درگیری لفظی پیش آمد و این مساله باعث شد که باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای  در جهت مقابله با بازیکن سالاری اعلام کند: هیچ بازیکن و شخصی از هواداران و باشگاه استقلال بزرگتر نیستند. از این رو به دلیل عدم تمکین شیخ دیاباته از دستور محمود فکری در بازی با فولاد، این بازیکن در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار گرفت.
این مساله باعث شده شیخ دیاباته در تمرین روز شنبه استقلال نتواند شرکت کند. این بازیکن با اینکه در محل تمرین تیم حاضر شده بود اما با دستور محمود فکری، نتوانست در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کند.
 با تصمیم کادرفنی استقلال، بازیکنان این تیم امروز (یک‌شنبه) استراحت خواهند کرد و از دوشنبه تمرینات خود را جهت مصاف با ماشین‌سازی دنبال خواهند کرد.
با شروع شدن دوباره تمرینات استقلال قرار است مشکل دیاباته و فکری حل شود. طبق آخرین اطلاعات موجود وساطت‌های بین دیاباته و فکری در حال انجام شدن است تا این فوتبالیست اهل مالی استقلال بتواند مشکلاتش را با سرمربی آبی‌پوشان حل کند و به جمع آبی‌ها بازگردد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین