کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ۷ ماه ابتدای امسال؛

مسافرت با قطار ۷۰ درصد کاهش یافت

مهر , 2 آذر 1399 ساعت 13:40

حزب الله:
آمار نشان می دهد در ۷ ماهه نخست امسال حدود ۵ میلیون نفر با قطار مسافرت کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال های ۹۸ و ۹۷ به ترتیب کاهش ۶۷.۵ و ۷۰.۸ درصدی داشته است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آمار منتشر شده از سوی انجمن صنفی شرکت‌های ریلی نشان می‌دهد در ۷ ماهه نخست امسال حدود ۵ میلیون نفر (۴ میلیون و ۹۵۶ هزار نفر) با استفاده از حمل و نقل ریلی جابه‌جا شده‌اند.


به دلیل شرایط کرونایی و توقف سفرها در ایام نوروز امسال و همچنین آغاز سفرهای ریلی با ۵۰ درصد ظرفیت قطارها از خرداد ماه (با مصوبه ستاد ملی کرونا)، تعداد سفرهای ریلی در ۷ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال‌های گذشته با افت شدیدی مواجه شده است.
آمار منتشر شده از سوی شرکت راه آهن نشان می‌دهد در ۷ ماهه نخست سال گذشته، حدود ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر (۱۵ میلیون و ۲۹۱ هزار نفر) با قطار سفر کرده بودند که این رقم در مدت مشابه امسال ۶۷.۵ درصد کاهش داشته است.

تعداد مسافران ریلی در ۷ ماهه نخست سال ۹۷ نیز حدود ۱۷ میلیون نفر (۱۶ میلیون و ۹۸۷ هزار نفر) بود که بر این اساس، تعداد مسافران ریلی هفت ماهه امسال نسبت به هفت ماهه ۹۷ کاهش ۷۰.۸ درصدی در ۷ را نشان می‌دهد.
کد خبر


کد مطلب: 240720

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/240720/مسافرت-قطار-۷۰-درصد-کاهش-یافت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com