تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
plusresetminus
حزب الله: قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در اطلاعیه‌ای از مشارکت فعال مردم و صاحبان مشاغل در اجرای طرح محدودیت‌ها قدردانی و بر استمرار محدودیت‌ها تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۷۱۰
اطلاعیه قرارگاه ستاد کرونا| تشکر از همراهی مردم و تاکید بر استمرار رعایت محدودیت‌ها
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، کمیته اطلاع رسانی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در اطلاعیه شماره 2 قرارگاه، از ارزیابی مثبت از مرحله آغازین طرح جدید محدودیت‌ها، خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:
اکنون که کمتر از 36 ساعت از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها برای مبارزه با کرونا می‌گذرد، و پس از بررسی گزارش‌های ارزیابی 31 استاندار کشور از وضعیت اجرای طرح و همچنین مرور گزارش‌های میدانی و عملیاتی 450 فرماندار و رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان در شهرستان‌های مختلف کشور و  وضعیت تخصصی ارائه شده از سوی دستگاه‌های عضو در بازدید فرمانده قرارگاه از مرکز کنترل قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند؛ روند اجرای طرح جدید محدودیت‌ها با موفقیت آغاز شده و حرکت در جهت تحقق اهدافِ مورد نظر از اجرای محدودیت‌ها، شکل گرفته که مستوجب تقدیر و سپاسگزاری فراوان از عموم مردم شریف در اقصی نقاط میهن پهناور اسلامی از جمله صاحبان مشاغل است.
همچنین لازم است از مشارکت موثر همه دستگاه‌های عضو قرارگاه از نیروهای انتظامی، نظامی و ‌قضایی گرفته تا کادر درمانی، دستگاه‌های امدادی و اجتماعی همچنین سازمان‌های مردم نهاد و بعلاوه اصحاب رسانه علی الخصوص رسانه ملی که از ساعت صفر بامداد روز شنبه با حضور مستقیم در میدان، موجبات آغاز موفق اجرای این طرح جدید را فراهم آورده‌اند سپاسگزاری و تقدیر به عمل آید.
بی‌تردید اشکالات و نقاط ضعف موردی موجود در اجرای طرح، در گزارش‌های نظارتی به عمل آمده به دقت شناسایی شده و پس از بررسی کارشناسی، فوراً در خصوص آن، اتخاذ تدبیر و تصمیم به عمل خواهد آمد و در روزهای آتی شاهد رفع این مشکلات خواهیم بود.
قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین مصرانه از عموم مردم شریف و عزیز ایران درخواست می‌نماید، کماکان با اجرای دقیق توصیه‌های بهداشتی و مشخصاً رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استمرار اجرای محدودیت‌های ابلاغ شده از جمله اجتناب از سفر به دیگر مناطق کشور، زمینه طرد و نفی هر چه سریعتر ویروس منحوس کرونا را از سرزمین ایران فراهم آورند/ به حول و قوه الهی، ان شاالله
 کمیته اطلاع رسانی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین