کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روزی که حاج احمد در اورامان گریست

instagram

مشرق , 2 آذر 1399 ساعت 10:45

حزب الله:صفحه اینستاگرام مرزوبوم روایت محمد صالح عبدی از همرزمان جاویدالاثر احمد متوسلیان را درباره این فرمانده منتشر کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، منطقه اورامان به دلیل وضعیت خاص جغرافیایی و دارا بودن ارتفاعات مختلف برای ما اهمیت ویژه ای داشت. یک سلسله از کوه های منطقه در خطوط مرزی در اختیار عناصر رزگاری بود و همین باعث شده بود تا ارتباط آنها با حزب بعث به سهولت انجام پذیرد.

 در جلسه ای با حضور حاج احمد متوسلیان، و پیشمرگان کرد تصمیم گرفته شد طی عملیاتی این منطقه را از لوث وجود عناصر رزگاری پاک سازی کنیم. عملیات با موفقیت انجام شد و در منطقه مستقر شدیم. به اتفاق یکی از پیشمرگان با دوربین در حال کنترل تحرکات دشمن بودیم که متوجه شدیم یک نفر مقداری بار بر دوش گذاشته و یک گالن بیست لیتری هم در دست دارد و به طرف پایگاه می آید.
 وقتی نزدیک تر آمد، دیدیم این شخص حاج احمد متوسلیان است که مقداری نفت و خرما را از راه دور برای رزمندگان مستقر در پایگاه می آورد. به استقبالش رفتیم و خواستم بار را از او بگیرم اما قبول نکرد و گفت وظیفه خودم است. وقتی وارد پایگاه شد بعد  احوالپرسی و روبوسی با رزمندگان به شدت گریست.
 همه نگران شدیم و علت را پرسیدیم. گفت: ما در مریوان داخل شهر هستیم و امکانات داریم، اما شما روی خاک می خوابید، آنهم در این کوه های دور افتاده و بدون هیچ امکاناتی.
بعد هم گفت: خدمت واقعی را  شما انجام می دهید. خدمت ما و شما را هیچ وقت نمی شود با هم مقایسه کرد و دوباره گریست.




     


کد مطلب: 240689

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/240689/روزی-حاج-احمد-اورامان-گریست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com