تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
plusresetminus
حزب الله:رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های ۲۱ استان کشور خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۶۸۶
برف و باران در جاده‌های ۲۱ استان کشور / ریزش کوه در جاده چالوس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ احمد شیرانی  درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، قزوین، مازندران، خراسان رضوی، مرکزی، همدان و کردستان هستیم.
وی ادامه داد: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، خراسان شمالی،  زنجان،  سمنان،  فارس،  قم،  چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان و یزد نیز بارش باران گزارش شده است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه برای تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر کشور همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است، گفت: همچنین رانندگان باید توجه داشته باشند که در محورهای دارای بارندگی حتما سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.
شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از تردد روان در تمامی جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از ریزش کوه در محدوده انارک در محور چالوس خبر داد و گفت: این حادثه منجر به انسداد موقت این مسیر در ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز شده که با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری این محور در ساعت ۶:۳۰ صبح امروز دوباره بازگشایی شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین