کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پی ابتلای صدای ماندگار دوبله به کرونا

ممدوح: حال جلیلوند خوب می‌شود/ما همیشه منتظر معجزه‌ایم

ایسنا , 2 آذر 1399 ساعت 9:40

حزب الله:
ناصر ممدوح که همراه با چنگیز جلیلوند به نسل طلایی دوبله کشور تعلق دارند، درباره ابتلای این صدای ماندگار به کرونا می گوید: ریه چنگیز جلیلوند به خاطر کرونا صدمه دیده است اما حالش خوب می‌شود؛ چراکه ما همیشه منتظر معجزه الهی هستیم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ناصر ممدوح ـ دوبلور و مدیردوبلاژ باسابقه کشورمان درباره شرایط چنگیز جلیلیوند می گوید: حالشان بد نیست، امیدوارم بهتر هم بشوند. ریه شان به خاطر کرونا درگیر شده و صدمه دیده است. ما در هر موردی دائما منتظر معجزه‌ی الهی هستیم؛ ان شاءالله که ایشان هم مورد لطف الهی قرار بگیرند و بهبودیشان را به دست بیاورند.
این دوبلور قدیمی درباره فعالیت دوبلورها در دوران کرونا، اظهار می کند: در این دو هفته کار دوبله هم تعطیل شده است اما در کل هم کار ما در دوران کرونا مثل گذشته نیست که همه با هم کار کنیم. قبلا پنج ـ شش نفر با هم در استودیو بودند و دوبله می‌کردند اما الان بچه‌ها یکی یکی وارد استودیو می‌شوند، کارشان را انجام می‌دهند و می‌روند خانه و بعد یکی دیگر داخل استودیو می‌شود. برای همین حین دوبله در استودیو لازم نیست ماسک بزنیم اما بیرون از استودیو همه ماسک می زنیم و تمام دستورالعمل‌ها رعایت می شود.
این بازیگر و دوبلور با بیان اینکه بعد از این دو هفته تعطیلی، کار دوبله با همان شرایط قبلی و با رعایت پروتکل ها، ادامه پیدا می‌کند، اضافه می کند: از زمانی که کرونا آمده است، فیلمی که یک روزه کار دوبله‌اش تمام می‌شد الان دو روز طول می کشد. زیرا یک دوبلور می‌رود و طی دو ساعت کارش را تنها انجام می دهد و پس از او دیگری وارد می‌شود. در سالن‌های دوبلاژ هیچ اجتماعی نیست.
ممدوح در پایان بار دیگر تاکید می کند: به امید خدا آقای جلیلوند هر چه زودتر بهبود پیدا کنند و سر کارشان برگردند. همه ما اهالی دوبله نگران حال ایشان هستیم.


کد مطلب: 240670

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/240670/ممدوح-حال-جلیلوند-خوب-می-شود-همیشه-منتظر-معجزه-ایم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com