تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
plusresetminus
حزب الله:رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به تشریح جدیدترین اقدامات دستگاه قضا برای خانواده آسیب دیده حادثه تخریب در بندرعباس پرداخت و گفت: کارکنان شهرداری بندرعباس در این مورد حکم قضایی نداشته‌اند.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۶۳۸
تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تخریب خانه‌ای در بندرعباس/ کارکنان شهرداری حکم قضایی نداشته‌اند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در شبکه خبر پیرامون جدیدترین اقدامات دستگاه قضا برای خانواده آسیب دیده حادثه تخریب در بندرعباس، اظهار کرد: کارکنان شهرداری بندرعباس در این مورد حکم قضایی نداشته اند.
وی افزود: اولویت برخورد‌ها در دستگاه قضایی برخورد با دانه درشت‌ها و صاحبان قدرت است. در مواجهه با تخلفات مستضعفین و محرومین باید خیرخواهانه برخورد کنیم و این رویکرد دستگاه قضایی است.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: از زمانی که فیلم در فضای مجازی انتشار یافت بلافاصله ورود و موضوع را به صورت حضوری پیگیری کردیم و از دستگاه‌هایی که این اقدامات را انجام داده بودند، توضیح خواستیم.
صالحی ادامه داد: پرونده قضایی تشکیل شد که در حال بررسی و تحقیقات است. پیگیری‌های لازم انجام شده و خانه‌ای برای این خانواده رهن شده که در آن ساکن شوند و هزینه درمان هم به صورت رایگان انجام می‌شود.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین