تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
plusresetminus
حزب الله: سرمربیان تیم فوتبال استقلال در ادوار مختلف لیگ برتر رکورد‌های منفی را به نام خود ثبت کرده اند.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۶۳۳
رکورد منفی بلای جان استقلالی‌ها در ادوار مختلف لیگ برتر
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته و در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.
آبی‌ها در این بازی عملکرد نسبتا خوبی داشتند، اما در دقایق پایانی بازی نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند.
با این شکست استقلالی‌ها نتوانستند آمار ضعیف خود در ابتدای لیگ را جبران کنند. آن‌ها از لیگ دوازدهم تاکنون در چهار هقته ابتدایی لیگ برتر دستکم یک شکست را تجربه کرده اند.
تیم استقلال در لیگ دوازدهم و با هدایت امیر قلعه نویی در هفته دوم به مصاف سایپا رفت و در پایان نتیجه را ۲ بر یک به حریف خود واگذار کرد.
در لیگ سیزدهم هم اتفاقی مشابه لیگ دوازدهم برای آبی‌ها رخ داد و آن‌ها در حالی که در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بودند، اما با نتیجه ۲ بر یک مقابل مهمان خود شکست خوردند.
استقلال در لیگ چهاردهم مهمان سپاهان بود و با نتیجه سه بر یک مقابل میزبان خود تن به شکست داد.
در لیگ پانزدهم هم تیم استقلال که هدایت آن بر عهده پرویز مظلومی بود در هفته سوم مقابل ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.
لیگ شانزدهم و پس از جدایی مظلومی هدایت آبی‌ها به علیرضا منصوریان سپرده شد، اما منصوریان هم نتوانست از رکورد منفی استقلال جلوگیری کند و در هفته دوم آبی‌های تهران به استقلال خوزستان باختند.
در لیگ هفدهم شاگردان منصوریان در آبادان مهمان صنعت نفت بودند و در حالی که این بازی در هفته نخست برگزار می‌شد با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند.
وینفرد شفر آلمانی سرمربی استقلال در لیگ هجدهم بود. استقلال در هفته چهارم مقابل پارس جنوبی جم تن به شکست یک بر صفر داد.
لیگ نوزدهم، استقلال استراماچونی در هفته اول مقابل ماشین سازی تبریز قرار گرفت و در دقایق پایانی با یک گل شکست خورد.
مدیران استقلال در حالی که از چند مربی مختلف در این سال‌ها برای هدایت تیم خود استفاده کرده اند، اما هنوز نتوانسته اند از رکورد منفی خود جلوگیری کنند.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین