تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
plusresetminus
حزب الله: مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: متاسفانه در همین دو هفته اول رقابتها ۴ امتیاز حساس را اشتباهات داوری از تیم ما گرفت تا بیشترین امتیاز را در بین ۱۶ تیم از دست داده باشیم.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۶۱۱
ذوب‌آهن صدرنشین اشتباهات داوری شد/ سطح داوری‌های لیگ پایین است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ابراهیم تقی پور مربی تیم فوتبال ذوب آهن که تیمش در تبریز و برابر ماشین سازی در حالی به تساوی یک-یک رسید که ۹۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرداظهار داشت: تیم ما بازی خوب و شجاعانه‌ای را در زمین حریف انجام داد و در حالی که شایسته پیروزی و کسب ۳ امتیاز بود، به تساوی در خانه حریف رسید. گرچه این نتیجه خوب است، اما حق ما نبود و باید از تبریز با ۳ امتیاز خارج می‌شدیم.
وی بیان داشت: اگر قرار باشد جدولی از اشتباهات داوری و تیم‌هایی که با ضرر از این اشتباهات امتیاز از دست می‌دهند را درست کنند، ذوب آهن با ۴ امتیاز صدرنشین این جدول خواهد بود. این انصاف نیست که تنها در همین دو هفته ابتدایی ۴ امتیاز را به دلیل اشتباهات داوری از دست بدهیم.
مربی تیم ذوب آهن گفت: در حالی که هفته اول باید مقابل فولاد پیروز می‌شدیم با اشتباه محرز داور در دقیقه ۹۷ پیروزی را با مساوی تعویض کردیم و هفته دوم هم با اشتباه داور در دقیقه یک ۱۰ نفره شدیم.
تقی پور تاکید کرد: البته ما نمی‌گوییم این اشتباهات عمدی است و تاکید می‌کنیم داوران اشتباه می‌کنند، اما متاسفانه تا امروز همه اشتباهات به ضرر ما تمام شده است. این داوری‌ها در حد لیگ برتر نیست و امیدوارم داوران محترم و زحمتکش از هفته‌های آینده با دقت بیشتری در سوت خود بدمند.
وی در ادامه بیان داشت: با اینکه از دقیقه یک ۱۰ نفره شدیم، اما با این وجود تیم ما جسورانه و شجاعانه بازی کرد و بیشتر از ۹۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر به تیم میزبان فشار آوردیم و این نشان از قدرت تیم ما دارد.
مربی سبزپوشان تاکید کرد: حتی وقتی در دقایق پایانی بر خلاف جریان بازی گل هم خوردیم، تمرکزمان از دست نرفت و با یک بازیکن کمتر در خانه حریف توانستیم این گل را جبران کرده و از حیثیت ذوب آهن دفاع کنیم.
تقی پور گفت: ۲ امتیاز از ۲ بازی هفته اول ایده آل نیست اما با این همه اشتباهات داوری که به ضرر ما بود، باز هم نتیجه بدی برای ما به حساب نمی‌آید.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین