تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
plusresetminus
حزب الله: روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد بازشماری آرا در ایالت جورجیا، به تغییر پیروزی بایدن بر ترامپ منجر نخواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۵۱۸
نیویورک تایمز: بازشماری آرا در جورجیا، تغییری در پیروزی بایدن نخواهد داد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در خبری نوشت عملیات بازشماری آرا در ایالت ایالت جورجیا به تغییر نتیجه پیروزی بایدن بر ترامپ در این ایالت منجر نمی‌شود.
این روزنامه در گزارش خود با تیتر «جورجیا تقریبا بازشماری آرا را به پایان رسانده و بایدن با بیش از ۱۲ هزار رأی پیشتاز است» نوشت: بازشماری دستی آرای شهرستان به شهرستان ایالت جورجیا با ۵ میلیون رأی در رقابت ریاست جمهوری تقریبا کامل شده است و مقامات مسئول گفته اند انتظار می‌رود که تا مهلت تعیین شده آن در نیمه شب امشب (به وقت محلی) به پایان برسد. آن‌ها همچنین بار دیگر تکرار کردند که بازشماری آرا به تغییر پیروزی جوزف بایدن بر ترامپ در این ایالت منجر نخواهد شد.
بر پایه گزارش نیویورک تایمز، «گابریل استرلینگ» (Gabriel Sterling) از مقامات دفتر وزارت ایالتی جورجیا اعلام کرد از صبح چهارشنبه مقامات ایالت جورجیا آرا را در ۱۵۹ شهرستان با حدود ۴ میلیون و ۹۶۸ هزار رأی بازشماری کردند.
طبق اعلام وی، در طول بازشماری آرا که از جمعه گذشته آغاز شده است، مشخص شد آرای ۴ شهرستان شامل شهرستان‌های «Floyd»، «Fayette»، «Walton»، «Douglas» به عنوان بخشی از آرای کلی شمارش شده انتخابات در این ایالت محسوب نشده اند؛ چرا که کارت‌های حافظه در سیستم انتخاباتی بازگزاری نشده بودند.
طبق گفته این مقام ایالت جورجیا، محاسبه این آرای شمارش نشده سبب شد تا پیشتازی بایدن در این ایالت از ۱۴ هزار و ۱۵۶ رأی به ۱۲ هزار و ۷۸۱ برسد.
او در ادامه اعلام کرد: ما نیز به موافقت خود با نظر وزیر ایالتی جورجیا مبنی بر اینکه دلیلی ندارد که اعتقاد داشته باشیم بی نظمی گسترده‌ای (در جریان انتخابات) به وقوع پیوسته، ادامه می‌دهیم.
این در حالی است که پاتریک مور، از وکلای کمپین جو بایدن نیز روز چهارشنبه گفت نتایج نشان می‌دهد که رئیس جمهور منتخب (جو بایدن) ایالت جورجیا را برده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین