تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
plusresetminus
حزب الله:یک شاهزاده نیجریه‌ای برای دیدار خود با معشوقه‌اش یک رستوران مجلل را برای چند ساعت اجاره کرد.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۵۱۷
یک شاهزاده نیجریه‌ ای برای اولین قرار ملاقات خود کل یک رستوران را اجاره کرد!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،

 یک شاهزاده نیجریه‌ای در یک سفر کاری که به نیویورک داشت با یک خانم قرار ملاقات گذاشت. او کل یک رستوران را اجاره کرد تا با مدلی که در خیابان او را ملاقات کرده‌ بود، دیدار داشته‌ باشد. این زن هم اکنون همسر این مرد است.
این شاهزاده اولین بار در خیابان شماره خود را در خیابان به یک خانم داده‌است. پس از چند هفته، آن‌ها توافق کردند که برای صرف شام در یک رستوران برزیلی بروند. او با رستوران تماس گرفت و گفت که می‌خواهد کل رستوران را اجاره کند.
وی به معشوقه‌اش گفت: رستوران به من گفت که هزینه زیادی خواهد داشت، اما من گفتم برایم مهم نیست، فقط گلبرگ‌های زیبای گل رز برایم بیاورید و همه چیز را به شکلی رمانتیک دربیاورید. این یک قرار ملاقات معمولی نیست؛ من می‌خواهم به او یک پیشنهاد ازدواج بدهم.

این اتفاق مربوط به ۱۶ سال پیش بود؛ تا اینکه بعد از دو سال فهمید که او یک شاهزاده است. کشا به اینسایدر گفت که مادرش او را با لقب شاهزاده‌ی من صدا می‌زند. وی تصور می‌کرد که این لقب نشان ابراز محبت است و تصور نمی‌کرد که او واقعا جایگاه خود را اعلام می‌کند؛ تا اینکه مشخص شد نامزد او کیست.
وی گفت: من فکر می‌کردم این همان چیزی است که مادرها با آن کودکانشان را صدا می‌زنند، اما بعد صحبت کردن او به من گفت که او کیست؛ اسمش چیست و از کجا آمده است. من با شنیدن این موضوع کاملا متعجب شدم. این زوج در ۲۸ ژانویه ۲۰۰۶ در کلوپ‌ آب در مرکز شهر منهتن ازدواج کردند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین