تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
plusresetminus
حزب الله:برای نخستین بار، فاز اول گسترده‌ترین برنامه تعمیرات و بازسازی شبکه‌های توزیع برق، درسراسر کشور به صورت همزمان در تمامی استان‌ها آغاز شد.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۵۱۴
گسترده‌ترین تعمیرات شبکه توزیع برق کشور آغاز شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تعمیر شبکه‌های فرسوده برق سراسری به طولی معادل فاصله تهران تا بندر عباس در دو روز انجام خواهد شد.
 
برای نخستین بار، فاز اول گسترده‌ترین برنامه تعمیرات و بازسازی شبکه‌های توزیع برق، درسراسر کشور به صورت همزمان در تمامی استان‌ها آغاز شده است که در این برنامه، شبکه‌های توزیع فرسوده بازسازی و تعمیر می‌شوند.

مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر گفت: در دور نخست این برنامه، ۱۷ هزار و ۲۹۹ کانون خطر در سراسر کشور اصلاح و بازسازی خواهد شد.
صادقی ادامه داد، دراین مانور سراسری تعمیرات شبکه‌های فرسوده توزیع برق، بیش از ۳ هزار ۹۰۰ نیروی تخصصی در قالب یکهزار و ۳۲۷ اکیپ عملیاتی حضور خواهند داشت.
جلسه توانیر

مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر تبدیل شبکه‌های سیم مسی به کابل خود نگه دار، رفع اتصالات سست، بهسازی وضعیت درب پست ها، تابلوها، شالتر‌ها ودریچه پایه‌های فلزی را از جمله محور‌های این مانور سراسری عنوان کرد و خاطرنشان کرد، ترمیم و بازسازی ارتینگ شبکه، اصلاح و نوسازی جعبه انشعاب و کابل سرویس انشعاب، به سازی روشنایی معابر و رفع خاموشی و متعادل سازی بار ترانسفورماتور‌های توزیع از دیگر محور‌های این مانور است.

صادقی با بیان این که براساس برنامه ریزی صورت گرفته فاز‌های بعدی تعمیرات و بازسازی شبکه‌های توزیع برق کشور در پنجشنبه و جمعه آخر ماه‌های پیش رو ادامه خواهد یافت، در خصوص اهمیت اجرای این برنامه گفت: انجام این کار با توجه به در پیش بودن زمستان و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مانند بارش باران، برف، سیل و...   بسیار با اهمیت است و می‌تواند باعث افزایش پایداری شبکه از طریق مقاوم سازی، کاهش مدت زمان رفع مشکلات و به مدار آمدن مجدد شبکه در زمان وقوع بحران شود.

وی در پایان بیان کرد: ازاین پس هموطنان  در سراسر کشور می‌توانند مشکلات و خرابی‌های شبکه‌های توزیع را از طریق "اپلکیشین برق من" یا شماره ۱۲۱ اعلام کنند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین