کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شکوری: طاهرخانی خواسته‌های غیر معقولی داشت/ حفظ برند پرسپولیس برایمان مهم است

ایسنا , 29 آبان 1399 ساعت 9:31

حزب الله:
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس می‌گوید مدافع جوان مد نظر این باشگاه خواسته‌های غیر معقولی داشت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس اظهار کرد: ما چهارشنبه، روز سختی داشتیم. با توجه به اینکه ٧ سهمیه لیگ برتری پرسپولیس تمام شده بود، امروز بین دو مورد خاص بودیم. بین عیسی آل‌کثیر که برای ما زحمات زیادی کشیده است و بازیکنی که خواسته‌های غیر معقول داشت گیر کرده بودیم. این بازیکن از طریق چهار و پنج مدیر برنامه‌ مختلف با ما مذاکره می‌کرد.
وی افزود: حفظ برند پرسپولیس برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. شاهین طاهرخانی درخواست قرارداد کمتر از ٣ سال را داشت و می‌خواست بندی در قراردادش باشد که هر زمانی که خواست با پرداخت ١٠٠ هزار دلار جدا بشود. این درخواست‌ها غیر معقول بود. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید، باید بداند به چه جایگاهی وارد می‌شود. برند پرسپولیس جایگاه بسیار بزرگی است. اینکه ما بخواهیم با خواسته‌هایی در روز آخر نقل‌وانتقالات خودمان را به باشگاه تحمیل کنیم، مناسب نیست. شرایط طاهرخانی با شرایط ما همخوانی نداشت. امیدوارم عیسی آل‌کثیر هرچه زودتر شرایط بهتری پیدا کند. زمان همه چیز را مشخص می‌کند.
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: سعی می‌کنیم اگر بازیکن آزادی وجود داشت، جذب کنیم. ٧ سهمیه لیگ برتری ما تکمیل بود و اگر می‌خواستیم بازیکنی جذب کنیم، حتما باید یک نفر را از لیست خارج می‌کردیم. تیم ما در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، همین بازیکنان که داریم تیم را به فینال برده‌اند. ما از همین امروز با کادر فنی بادانش خودمان و بازیکنان پر قدرت، خودمان را برای بازی فینال آماده می‌کنیم و از هواداران هم می‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای که بقیه تیم‌ها انجام می‌دهند، نشوند چون می‌خواهند تیم قهرمان ایران و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا را به چالش بکشند. قطعا تیم ما پتانسیل این را دارد که قهرمان آسیا شود.


کد مطلب: 240473

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/240473/شکوری-طاهرخانی-خواسته-های-غیر-معقولی-حفظ-برند-پرسپولیس-برایمان-مهم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com