تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
plusresetminus
حزب الله: همزمان با تعطیلی دو هفته‌ای در برخی شهرهای با وضعیت قرمز اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا جدول پخش شبکه‌های سیما متناسب با قرنطینه خانگی مردم تغییر کرد.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۴۷۱
تغییر جدول پخش شبکه‌های سیما در ۲ هفته تعطیلات کرونایی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دست‌اندرکاران تلویزیون ماه‌هاست با چالش سخت کرونا مواجه هستند اما شیوع ویروس کرونا نه تنها مانع تولید برنامه‌های تلویزیونی نشده بلکه انگیزه دو چندان به برنامه سازان و تهیه کنندگان فیلم و سریال داده است که این روزهای نسبتاً تلخ را به کام مردم شیرین کنند.
همزمان با تعطیلی دو هفته‌ای در برخی شهرهای با وضعیت قرمز اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، جدول پخش شبکه‌های سیما متناسب با قرنطینه خانگی مردم تغییر کرد.
شبکه یک
سریال طنز «زیرخاکی» هم بعد از اتمام سریال «نون. خ» که هم اکنون روی آنتن است ساعت ۱۸ از شبکه یک سیما برای علاقه مندان پخش می‌شود و بازپخش آن هم ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز بعد خواهد بود.
سریال «خانه امن» که هم اکنون روی آنتن است هر شب ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود.
از مستندهای تلویزیون «مستند ایرانگرد» است که نگاهی متفاوت در معرفی طبیعت بکر شهرهای مختلف کشور و زندگی در میان عشایر و مردمان ییلاقی و روستاهای ایران دارد هر روز صبح ساعت ۸:۱۵ دقیقه پخش می‌شود.
برنامه «فرمول یک» هم با ساختار جدیدی و با اجرای علی ضیاء قرار است از هفته آینده در جدول پخش شبکه یک قرار بگیرد و روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته در ساعت ۲۳:۱۵ پخش می‌شود.
مسابقه «ایران» با اجرای سعید شیخ زاده چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه بعد از خبر ساعت ۱۹ به روی آنتن می‌رود. مسابقه «دستپخت» هم شنبه و دوشنبه بعد از خبر ساعت ۱۹ برای علاقه مندان پخش می‌شود.
شبکه دو
شبکه دو سیما جشنواره پویانمایی خارجی برای کودکان و نوجوانان را از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.
سریال‌های «بچه محل» ساعت ۱۹ و «از سرنوشت» هر شب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه پخش می‌شوند.
شب نشینی پاییزی شبکه دو با برنامه شبانگاهی «دست در دست» که چهار شب در هفته (شنبه، یکشنبه، پنجشنبه و جمعه) ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده از آنتن این شبکه پخش می‌شود، رنگارنگ خواهد شد.
مسابقه «ایرانیش» هم دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ و پنجشنبه ساعت ۱۸ و جمعه ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود.
شبکه سه
شبکه سه سیما این بار هم با پخش مجموعه‌ای از فیلم‌های دیدنی مهمان خانه‌های مردم خواهد شد. قرار است فیلم‌های سینمایی ساعت ۱۵ پخش شود.
سریال خارجی هانا در ژانر اکشن هر شب ساعت ۱۹:۳۰ برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است.
در کنار این فیلم‌ها و سریال‌های خارجی، سریال ایرانی «شرم» پس از اتمام پخش سریال «۰۲۱»، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ برای بینندگان شبکه سه پخش می‌شود.
از جمله برنامه‌های مفرح شبکه سه برای مخاطبان خود پخش مسابقه «سیم آخر» و «زوجی نو» است که در ایام قرنطینه برای مخاطبان و علاقه مندان، لحظات پرهیجانی را خلق خواهد کرد. «زوجی نو» شنبه و یکشنبه ساعت ۲۲:۳۰ و پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹:۱۵ پخش می‌شود و «سیم آخر» پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.
برنامه ترکیبی «مامان ها» هم هر روز ساعت ۱۷:۳۰ برای علاقه مندان پخش می‌شود.
برنامه «عطسه» هم شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸ از قاب شبکه سه به روی آنتن می‌رود.
شبکه چهار
اما شبکه تخصصی چهار برای مخاطبان خاص خود حدود ۱۴ فیلم سینمایی را برای پخش در ساعت ۱۴ در نظر گرفته است.
سریال «گمشده در فضا» در ژانر تخیلی هم قرار است ساعت ۳۰ دقیقه بامداد پخش می‌شود و بازپخش آن ۱۸ خواهد بود.
مستند علمی – تخیلی هم در دو نوبت ساعت ۹ صبح و ۲۲ برای علاقه مندان آن در نظر گرفته شده است.
برنامه «شب‌های هنر» در این دو هفته جای خود را به پخش «تله تئاتر» داده که روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۲۳ به روی آنتن می‌رود.
برنامه «چرخ» که به بررسی مهم‌ترین خبرهای دنیاهای علم و فناوری می‌پردازد این ایام هم به جذاب‌ترین اخبار مربوط به این حوزه می‌پردازد. علاقه مندان این برنامه را یکشنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۹ می‌توانند به تماشا بنشینند.
موسیقی سنتی و آواز هم هر شب به مدت ۳۰ دقیقه در ساعت ۲۴ پخش می‌شود.
شبکه پنج
شبکه ۵ سیما برنامه «به خانه برمی‌گردیم» را به صورت ویژه در ایام تعطیلی کرونایی به بخش‌های شاد و موسیقی اقوام اختصاص داده است.
فصل چهارم مسابقه «پنج ستاره» به زودی در جدول پخش این شبکه قرار می‌گیرد.
سریال ایلجیما به کارگردانی لی یونگ-سوک و محصول کره جنوبی هم قرار است هر شب ساعت ۲۳ از شبکه ۵ سیما پخش شود.
فصل جدید مجموعه انیمیشن «رویای رانندگی» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۰ و میان برنامه‌های شاد هم از دیگر برنامه‌های شبکه تهران خواهد بود.
برنامه «راهی شو» شنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه پنج راهی آنتن می‌شود.
شبکه آموزش
شبکه آموزش هم برنامه مدرسه تلویزیونی را هر روز برای دانش آموزان عزیز پخش می‌کند. البته برنامه مدرسه تلویزیونی از شبکه چهار و قرآن هم پخش می‌شود.
شبکه قرآن و معارف سیما
شبکه قرآن و معارف سیما با پخش مجموعه نمایشی «یکی بود و یکی نبود» ویژه کودکان و نوجوانان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ مهمان خانه‌ها خواهد بود و پخش مسابقه اسراء که به منظور استعدادیابی در حوزه تلاوت، دعا و مداحی تهیه و تولید شده از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ در روزهای قرنطینه خانگی برای بینندگان این شبکه پخش می‌شود.
مسابقه تلفنی «ایمانشهر» هم که با هدف بالا بردن سطح اطلاعات مذهبی، تاریخی و عمومی مخاطبان پخش می‌شود از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود.
ارتباط با شهرهای مقدس در ایامی که مردم عزیزمان بیشتر اوقاتشان را در خانه سپری می‌کنند به منظور ترویج فرهنگ دعا و توسل پخش می‌شود.
مسابقه «ستاره‌ها» روزهای زوج ساعت ۲۱ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود و برنامه «پرسمان» که به سئوالات دینی و مذهبی بینندگان پاسخ می‌دهد از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه پخش می‌شود.
شبکه نسیم
شبکه نشاط و سرگرمی نسیم منتخب «خندوانه» را هر شب ساعت ۲۱:۳۰ و «دست فرمون» را چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ در روزهای قرنطینه به روی آنتن خود می‌برد.
«کودک شو»، شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ و جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.
سری جدید مجموعه پویانمایی «شکرستان» هم راس ساعت ۲۲:۳۰ مهمان خانه‌ها می‌شود.
مسابقه پرهیجان «آب و آتش» هم در ساعت ۲۰:۳۰ اوقاتی دلنشین و شاد را تقدیم بینندگان خواهد کرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین