کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

فوت ۴۸۰ بیمار کرونایی/ حال ۵۷۱۲ بیمار وخیم است

مهر , 28 آبان 1399 ساعت 14:51

حزب الله:سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، از فوت ۴۸۰ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سیما سادات لاری، بعد از ظهر چهار شنبه در ارتباط تصویری با شبکه خبر سیما، به تشریح تازه‌ترین وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.
سخنگوی وزارت بهداشت، افزود: از دیروز تا امروز ۲۸ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۴۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۸۳۷ نفر از آنها بستری شدند.
وی گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۰۱ هزار و ۸۹۴ نفر رسید.
لاری تاکید کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۲ هزار و ۹۴۱ نفر رسید.
وی گفت: خوشبختانه تا کنون ۵۷۶ هزار و ۹۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۵۷۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی افزود: تا کنون ۵ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۶۳۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
لاری ادامه داد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.


کد مطلب: 240451

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/240451/فوت-۴۸۰-بیمار-کرونایی-حال-۵۷۱۲-وخیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com