کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یارانه ۱۰۰ هزار تومانی کرونا شامل چه کسانی می‌شود؟

باشگاه خبرنگاران جوان , 28 آبان 1399 ساعت 12:29

حزب الله:همزمان با آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر ماه، قرار است بسته کمک معیشتی جدیدی به یک سوم جامعه اعطا شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،از اول آذر ماه مبازره با ویروس کرونا وارد فاز جدیدی می‎‌شود. بر این اساس محدودیت‌های سخت گیرانه‌تری برای ترددهای بین استانی و داخل شهری و همچنین فعالیت‌های کسب‌وکارهای مختلف تعیین شده است.
تعطیلی شهرهایی که در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارند موجب نگرانی بسیاری از افراد شده است چرا که نگران تامین معیشت خود در این دوره هستند. تعطیلی و کسادی بازار در روزهای پیش رو سبب شده است تا دولت بسته کمک معیشتی را برای برخی از افراد در نظر بگیرد.
صبح امروز (چهارشنبه) حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: همزمان با اجرای تعطیلات از اول آبان ماه، فشار اقتصادی به مردم زیاد می‌شود، در این بین افرادی که حقوق ثابت نمی‌گیرند دچار مشکل می‌شوند. بر این اساس به یک سوم جامعه برای چهار ماه یک بسته کمک معیشتی اعطا خواهد شد.
به گفته رئیس جمهور بسته کمک معیشتی دولت به یک سوم جامعه اعطا می‌شود. همچنین افرادی که مشمول این کمک خواهند شد در ماه آذر، دی، بهمن و اسفند ماهانه به ازای هر نفر، ۱۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.
بر این اساس اگر جامعه هدف این بسته معیشتی یارانه بگیران باشند، حدود ۸ میلیون نفر مشمول آن خواهند شد و اگر کل ایرانیان در این طرح در نظر گرفته شوند، ۲۶ میلیون نفر، این بسته کمک معیشتی را دریافت خواهند کرد.
روحانی امروز همچنین از پرداخت یک وام یک میلیون تومانی به ۱۰ میلیون خانوار هم خبر داد.


کد مطلب: 240424

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/240424/یارانه-۱۰۰-هزار-تومانی-کرونا-شامل-کسانی-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com