تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
plusresetminus
حزب الله:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: از ابتدای نیمه دوم سال جاری تا کنون و به منظور ارتقای امنیت عبور و مرور شهروندان، عملیات خط کشی محوری معابر درون شهری کرج به طول ۲۰۰ کیلومتر انجام شده است.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۴۰۱
۲۰۰ کیلومتر از معابر درون شهری کرج خط کشی شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اهمیت خط کشی محوری معابر بر روند بهبود الگوی رفتاری رانندگان، اظهار کرد: رفتار رانندگان و عابرین پیاده، کنترل ترافیک و تصادفات؛ تحت تاثیر اقدامات ترافیکی از جمله خط کشی محوری معابر است.
وی با تاکید بر اینکه حرکت وسایل نقلیه بین خطوط ترافیکیِ معابر یکی از الگوهای صحیح رفتاریِ مورد توجه مدیران شهری است، افزود: خط کشی محوری علاوه بر ایمنی و زیبایی مسیر با نظم بخشیدن به ترافیک عبوری باعث روان سازی ترافیک نیز می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه، گفت: از ابتدای نیمه دوم سال جاری تا کنون و به منظور ارتقای امنیت عبور و مرور شهروندان، عملیات خط کشی محوری معابر درون شهری کرج به طول ۲۰۰ کیلومتر انجام شده است.
احمدی نژاد گفت: در مدت زمان مذکور عملیات رنگ آمیزی بلوک عابرپیاده و سرعتگاه آسفالتی مجازی هر کدام به میزان هزار و ۵۰۰ مربع در معابر سطح شهر انجام شده است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین