تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از علایم آنفلوآنزا شبیه کروناست، مردم باید بیشتر مراقب باشند که بیمار نشوند چون با توجه به محدودیت امکانات و پر بودن تخت‌های بیمارستانی، خدمات رسانی به آنها ساده نیست.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۳۶۲
تمام تلاش خود را بکنید تا کرونا نگیرید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهرداد بابایی  با اشاره به اینکه با افزایش برودت هوا مردم باید بیشتر مراقب سلامت خود باشند، اظهار کرد: قدرت انتقال بیماری‌های ویروسی از جمله کرونا در فصول سرد سال افزایش می‌یابد به همین دلیل با نزدیک شدن به آخرین فصل سال مردم باید بیش از پیش مراقب سلامت خود باشند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از ابتلا به کرونا مردم باید استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و حفظ بهداشت دست را جدی تر بگیرند.
وی توضیح داد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از علایم آنفلوآنزا شبیه کروناست، مردم باید بیشتر مراقب باشند که بیمار نشوند چون با توجه به محدودیت امکانات و پر بودن تخت‌های بیمارستانی، خدمات رسانی به آنها ساده نیست.
بابایی در ادامه با اشاره به اجرای طرح جامع مقابله با کرونا از اول آذرماه، گفت: امیدواریم اجرای این طرح باعث شیب نزولی ابتلا به کرونا شود.
سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: در حال حاضر تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها ثابت است و این نتیجه رعایت و همکاری مردم در دو هفته گذشته است.
این مسئول توضیح داد: بدون شک اعمال محدودیتهای جدید هم در کنترل کرونا بی تاثیر نخواهد بود به همین دلیل از مردم تقاضا می‌شود بیش از پیش همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین