تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
plusresetminus
حزب الله:توئیتر یک هکر مشهور را به عنوان مدیر امنیتی استخدام کرده تا چالش‌های امنیتی و مهندسی پیش روی خود را برطرف کند.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۳۲۹
هکر مشهور مدیر امنیتی توئیتر می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، توئیتر با چالش‌های قانونگذاری بیشماری روبرو است و از سوی دیگر با تهدیدهای امنیتی متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. در همین راستا این شبکه اجتماعی اکنون پیترو زاتکو، یکی از هکرهای مشهور جهان را استخدام کرده تا چالش‌های مختلف از اشتباهات مهندسی گرفته تا اخبار جعلی را برطرف کند.
زاتکو بیشتر به نام هکری خود یعنی «ماج» (Mudge) شناخته شده و در سمت جدید خود به عنوان مدیر امنیتی توئیتر می‌تواند تغییراتی در ساختار و عملکرد را پیشنهاد کند. پیش بینی می‌شود پس از یک بازبینی ۴۵ تا ۶۰ روزه، او مدیریت قابلیت‌های کلیدی امنیتی توئیتر را برعهده گیرد.
او در یک مصاحبه اختصاصی اعلام کرد اطلاعات امنیتی، یکپارچگی سایت، امنیت فیزیکی، یکپارچگی پلتفرم را برای بررسی سوءاستفاده و دستکاری و همچنین بخش مهندسی را بررسی می‌کند.
این هکر پیش از این بر امنیت شرکت Stripe ( پردازش پرداخت آنلاین) نظارت می‌کرد و قبل از آن در پروژه‌های خاصی با گوگل همکاری کرده است.
او فعالیت خود را در دهه ۱۹۹۰ میلادی آغاز کرد و عضو یک گروه هکرها بود که ابزارهایی برای هک ویندوز منتشر می‌کردند تا به این ترتیب مایکروسافت را وادار به ارتقای امنیت این پلتفرم کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین