کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تردد در مناطق قرمز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ممنوع می‌شود

ایسنا , 27 آبان 1399 ساعت 9:51

حزب الله:فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز گفت: خروج و ورود خودرو به مناطق قرمز یک میلیون تومان و در مناطق نارنجی هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نورمحمد فردی  با اشاره به جزئیات اعلام شده در خصوص طرح جامع مقابله با کرونا اظهار کرد: بر اساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا، استان‌ها و مناطق مختلف کشور به سه سطح قرمز، نارنجی و زرد تقسیم بندی شده اند.
وی با اشاره به اینکه طرح جامع مقابله با کرونا تا پایان شیوع این ویروس اجرایی می‌شود، ادامه داد: در این طرح محدودیت‌ها هر دو هفته با توجه به وضعیت مناطق مختلف تغییر می‌کند.
این مسئول اظهار کرد: هنوز رنگ بندی شهرهای البرز ابلاغ نشده و تا پیش از ظهر مشخص می‌شود چه محدودیتی در شهرهای استان اجرایی خواهد شد.
فردی ادامه داد: در شهرهای رنگ قرمز تمام صنوف به جز صنوف دسته یک یعنی بانک‌ها، داروخانه‌ها، قصابی، سوپرمارکت و ... تعطیل خواهد بود.
وی تصریح کرد: خروج و ورود خودرو به مناطق قرمز یک میلیون تومان و در مناطق نارنجی هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.
این مسئول تاکید کرد: تردد خودروها از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح هم در مناطق قرمز ممنوع است.
فردی با اشاره به چگونگی حضور کارمندان در مدت زمان اجرای طرح جامع در ادارات گفت: در مناطق قرمز حداکثر یک سوم کارمندان، در مناطق نارنجی حداکثر نیمی از کارکنان و در مناطق زرد نیز دو سوم کارمندها در محل کار حاضر می شوند.
فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز گفت: شرکت‌ها و کارخانه‌جات نیز تا پایان اجرای طرح جامع مقابله با کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت دارند.


کد مطلب: 240299

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/240299/تردد-مناطق-قرمز-ساعت-۹-شب-۴-صبح-ممنوع-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com