تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
plusresetminus
حزب الله:سخنان و واکنش‌های که مسوولان باشگاه پرسپولیس درباره شکایت النصر دارند باعث شده است تا عربستانی‌ها امیدوار به برنده شدن در این پرونده شوند. آیا بهتر نیست که مسوولان پرسپولیس مثل عربستانی‌ها در این زمینه تا صادر شدن رای نهایی سکوت کنند؟
۰
کد مطلب : ۲۴۰۲۳۶
آقایان مسوول در پرسپولیس لطفا سکوت کنید!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، داستان پرسپولیس و النصر هم‌چنان ادامه دارد و تیم سعودی به هر دری می‌زند تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.
النصر بلافاصله بعد از شکست برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به AFC شکایت کرد و مدعی شد که نماینده ایران مرتکب تخلف شده است و به صورت غیر قانونی از خریدهای جدید خود در لیگ قهرمانان استفاد کرد.
AFC با استناد به گزارش فیفا شکایت النصر را رد کرد اما تیم عربستانی به کمیته استیناف شکایت کرده است و منتظر رای نهایی است.
در روزهای اخیر اظهاراتی که مسوولان باشگاه پرسپولیس بر زبان آورده‌اند باعث شده است تا رسانه‌ها و هواداران عربستانی امیدوار به پیروزی النصر در این بازی، در خارج از زمین فوتبال شوند.
نکته جالب این که باشگاه النصر عربستان در این زمینه سکوت کرده است و این تنها رسانه‌ها هستند که به گمانه‌زنی‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهند. تنها واکنش رسمی باشگاه النصر این بود که بعد از رد شکایت اعلام کرد که به کمیته استیناف و بعد از آن دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت خواهد کرد.
النصر شکایت خود را به کمیته استیناف فرستاده است و منتظر پاسخ است. آن‌ها نه در رسانه‌ها صحبت می‌کنند و نه هواداران خود را امیدوار و یا ناامید می‌کنند بلکه تنها منتظر رای نهایی هستند چرا که به خوبی می‌دانند هر گونه اظهار نظری ممکن است که نتیجه بد به دنبال داشته باشد و سخنان آن‌ها علیه خودشان استفاده شود.
اما باشگاه پرسپولیس خواسته و یا ناخواسته به این موضوع واکنش نشان داده است و اظهارات مسوولان این باشگاه حتی مورد توجه رسانه‌های عربستانی و عربی هم قرار گرفته است.
پیش از این علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس از احتمال مواجه شدن تیم با جریمه مالی سخن به میان آورد و روز گذشته هم امیر ساعد، مسوول امور حقوقی تیم پرسپولیس از احتمال تغییر رای کمیته استیناف به سود النصر و صعود این تیم به فینال سخن به میان آورد و همین با واکنش‌های در رسانه های عربستانی همراه شد.
سایت العاجل با تیتر« شوک بزرگ؛ پرسپولیس به احتمال صعود النصر به فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد» و نوشت: امیر ساعد وکیل، مسوول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه‌های داخلی گفت: احتمال برنده شدن شکایت النصر وجود دارد. وقتی یک شکایت قضایی و حقوقی وجود دارد احتمال برنده شدن هر دو طرف وجود دارد. النصر همه مستندات خود را ارائه داده است و ما مرتکب هیچ تخلفی نشده‌ایم اما گاهی اوقات تفسیر بعضی از قوانین ممکن است در صادر شدن رای علیه شما نقش داشته باشد. اگر رای به هر صورتی بر ضد پرسپولیس باشد ما سه بر صفر بازنده می‌شویم و بازیکنان و باشگاه هم با محرومیت مواجه می‌شوند و در نتیجه از صعود به فینال باز می‌مانیم و النصر جایگزین ما می‌شود.
و اما سعودی اسپورت پا را از این هم فراتر گذاشت و این گونه به سخنان مسوول حقوقی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد: النصر راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. پرسپولیس رسما تسلیم شد.
به نظر می‌رسد که اظهارات و واکنش‌های داخلی در ایران به خوراک خوبی برای رسانه‌های عربستانی تبدیل شده است و بیش از پیش النصر را امیدوار به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. آیا بهتر نیست که مسوولان پرسپولیس در این زمینه سکوت کنند چون بهترین راه برای محکومیت یک فرد استفاده از سخنان او علیه خودش است؟
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین