کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مانور عملیات زمستانی اجرا شود/ لزوم تقسیم‌بندی ماشین‌آلات

پایگاه خبری کرج امروز , 26 آبان 1399 ساعت 11:04

حزب الله:شهردار کرج بر لزوم اجرای مانور عملیات زمستانی تاکید کرد و گفت: معاونت خدمات شهری ماموریت دارد تجهیزات زمستانی را تقسیم بندی و محل استقرار ماشین آلات را مشخص کند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی کمالی زاده صبح دوشنبه در جلسه با معاونین، مدیران مناطق و روسای سازمان های تابعه شهرداری کرج که با هدف بررسی وضعیت تجهیزات زمستانی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران مناطق مکلف به تامین ماشین آلات هستند. اتخاذ تدبیر لازم برای استقرار سه یا چهار دستگاه گریدر در مناطق شیب‌دار شهر ضروری است.
وی با اشاره به وجود گریدر در برخی از پروژه های راهسازی از جمله بزرگراه شمالی کرج، گفت: شاهد تعطیلی برخی پروژه در زمان بارش برف هستیم در این صورت می توان با هماهنگی پیمانکاران از گریدرها برای برف روبی مناطق استفاده شود.
محل استقرار ماشین آلات مشخص باشد
شهردار کرج به معاونت خدمات شهری ماموریت داد که تجهیزات زمستانی را تقسیم بندی کند و گفت: محل استقرار ماشین آلات در سطح شهر باید مشخص شود.
کمالی زاده با تاکید بر اینکه قبل از بارش برف باید نمک پاشی انجام شود، گفت: چیدمان مخازن شن، ماسه و نمک در سطح مناطق ضروری است، باید از قفل شدن شهر هنگام بارش برف جلوگیری شود به همین منظور استفاده از محلول یخ زدا در دستور کار قرار گیرد.
وی در بخش دیگری بر اهمیت اجرای مانور عملیات زمستانی تاکید کرد و گفت: این مهم باعث دلگرمی شهروندان می شود، مردم باید حضور ما در شهر را ببینید.
نباید متهم به کم کاری شویم
شهردار کرج همچنین به معاونت خدمات شهری و معاونت فرهنگی شهرداری کرج ماموریت داد تا با تولید محتوا در قالب فیلم و تیزر شهروندان را ترغیب به استفاده از زنجیر چرخ کنند.
کمالی زاده با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۰ هزار زنجیر چرخ خریداری و به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار گرفت، گفت: در صورت امکان این مهم دوباره تکرار خواهد شد زیرا استفاده از زنجیر چرخ باعث می شود که نمک کمتری استفاده کنیم.
وی خرید ماسه و نمک و انعقاد قرارداد برای تامین تجهیزات زمستانی از جمله ماشین آلات را مهم توصیف کرد و گفت: سازمان پسماند ماشین آلات موجود را در اختیار مناطق قرار دهد.
شهردار کرج با تاکید بر اینکه ما نباید متهم به کم کاری شویم، گفت: دستاوردهای قابل توجهی داریم، پروژه های مهمی را انجام داده ایم و برخی را تا پایان سال بهره برداری می کنیم.
مدیران پایش پروژه ها را جدی بگیرند
کمالی زاده در ادامه به پروژه چند سطحی شهدای حصارک اشاره کرد و گفت: بودجه این پروژه صفر شده بود، شهرداری آن را به صورت امانی انجام داد و باعث خوشحالی مردم شد. شهروندان و مسافران هنگام عبور از کرج متوجه می شوند که وارد یک کلان‌شهر شده اند.
وی در بخش دیگری به افتتاح پروژه های حوزه فضای سبز اشاره کرد و گفت: وظیفه ما خدمت به مردم است با افتتاح پروژه های مختلف تلاش می کنیم که شهروندان را خوشحال کنیم.
شهردار کرج خطاب به مدیران با تاکید بر اینکه باید پایش پروژه ها را جدی بگیرید، گفت: سال گذشته ۸۵ درصد بودجه جذب شد، امسال تلاش می کنیم بالاترین سطح جذب بودجه را داشته باشیم.
کمالی زاده با اشاره به اینکه در سال های گذشته این مهم مطرح بود که چرا دولت به پروژه بزرگراه شمالی کمک نمی کند، گفت: با تلاش های انجام شده توانستیم دولت را متقاعد کنیم که به این پروژه بزرگ کمک کند و ۴۰۰ میلیارد تومان به این مهم اختصاص یافت. 
 


کد مطلب: 240219

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/240219/مانور-عملیات-زمستانی-اجرا-شود-لزوم-تقسیم-بندی-ماشین-آلات

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com