تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
plusresetminus
حزب الله: ناظر گرمخانه‌های شهرداری کرج با اشاره به اینکه موردی از ابتلا به کرونا در گرمخانه‌های کرج نداشته‌ایم، گفت: تعداد مراجعان در روزهای سرد و بارانی بین ۱۰ تا ۲۵ نفر بیشتر می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۲۱۸
موردی از ابتلا به کرونا در گرمخانه‌های کرج نداشته‌ایم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جواد غلامی با اشاره به اینکه درهای گرمخانه مردانه کرج از یازدهم آبان ماه به روی مراجعین باز شده است، اظهار کرد: گرمخانه زنان نیز در تمام طول سال به صورت ۲۴ ساعته باز است.
وی در خصوص افزایش ظرفیت گرمخانه مردان، توضیح داد: فضای این گرمخانه ۱۲۰ نفر ظرفیت داشت که با تعطیلی دفتر مدیریت، حدود ۲۰ نفر به ظرفیت قبلی اضافه شده است.
ناظر گرمخانه‌های شهرداری کرج با اشاره به تعداد مراجعه روزانه به گرمخانه‌های کرج، توضیح داد: در حال حاضر روزانه به طور متوسط ۳۰ نفر به گرمخانه زنان و ۴۵ نفر نیز به گرمخانه مردان مراجعه دارند.
غلامی اضافه کرد: البته تعداد مراجعان در روزهای سرد و بارانی بین ۱۰ تا ۲۵ نفر اضافه می‌شود.
وی با توضیح در خصوص نحوه خدمات رسانی این مراکز در روزهای شیوع کرونا، توضیح داد: پیمانکاران این گرمخانه ها روزانه ماسک در اختیار مراجعان قرار می‌دهند.
ناظر گرمخانه‌های شهرداری کرج ادامه داد: پیش از شیوع کرونا برنامه شستشوی لباس ها هفته ای دو مرتبه بود ولی حالا به سه مرتبه افزایش یافته تا اصول بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.
غلامی گفت: علاوه بر این، تب سنجی مراجعان و ضد عفونی محیط گرمخانه‌ها نیز به طور مستمر انجام می‌شود.
وی با اشاره به نحوه توزیع غذا در گرمخانه‌ها، گفت: غذاهای گرم در ظروف یکبار مصرف توزیع می شود و برای صبحانه نیز مربا و پنیر در قالب‌های کوچک و یک بار مصرف در اختیار مراجعان قرار می‌شود.
ناظر گرمخانه‌های شهرداری کرج در پاسخ به اینکه آیا موردی از ابتلا به کرونا در بین مراجعان گرمخانه های کرج مشاهده شده یا خیر، گفت: هیچ موردی از ابتلا به کرونا در گرمخانه های کرج نداشته ایم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین