تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
plusresetminus
حزب الله:هادی حجازی‌فر برای استفاده از لوکیشنی برای سریال شهید باکری از امیران ارتش درخواست مساعدت کرد.
۰
کد مطلب : ۲۴۰۰۷۶
استمداد حجازی‌فر از ارتش برای مساعدت در ساخت سریال شهید باکری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هادی حجازی‌فر بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به مشکلاتی نسبت به بهره گرفتن از لوکیشن برای ساخت سریال شهید باکری که این روزها درگیر آن است اشاره کرد و از امیران ارتش درخواست مساعدت کرد.
حجازی فر در متنی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است نوشت: «باور کنید یا نه پروژه شهید باکری علیرغم تمام زحماتی که دوستانم در گروه‌های مختلف پروژه کشیده‌اند و به طرز مطلوبی کارها را پیش برده‌اند الان بخاطر یک "بیابان" در بن بست قرار گرفته. انتخاب بازیگر، فیلمنامه، لباس، صحنه و … همه این‌ها گیر بیابانی است که تنها جای شبیه به جزیره مجنون در جغرافیای کوهستانی تهران است.
بیابان لم یزرعی در نزدیکی قم که در اختیار ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و حالا بعد از مدت‌ها دوندگی برای در اختیار گرفتن یکی دو ماهه آن برای سریال شهید باکری مخالفت شده است. نمی‌دانم یا ما در رایزنی و دادن اطلاعات ناتوان بودیم یا هر سو تفاهم دیگری الان وضعیت چنین است.
تلاش برای گفتگو با امیران عزیز در بخش‌های مختلف هم از طرف بنده ناکام مانده است؛ لذا برای نجات این پروژه در کوتاه مدت چاره‌ای نمی‌ماند جز درخواست از شما و هر کسی که به عنوان دست‌اندرکار، فامیل، همسایه یا همکار دسترسی به امیران عزیز ارتش و یا تصمیم گیران محترم در این موضوع دارد. تا از طرف ما درخواست یک جلسه بسیار کوتاه برای حل این مشکل بکند، چون گذراندن مراحل اداری و.. برای چنین درخواست ملاقاتی در ساختار به شدت منظم ارتش و بی شمار تعطیلی‌های تقویمی حتماً زمان زیادی خواهد برد و ما زمان برای تولید را از دست خواهیم داد. امیدواریم به احترام نام این پروژه و نه بخاطر بنده یا گروه این مساعدت اتفاق بیفتد.»
کد خبر
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین