تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
plusresetminus
حزب الله:مدیرعامل جدید پرسپولیس که هیچ سابقه‌ای در فوتبال ندارد و شروع کارش با یک باشگاه بزرگ با هواداران میلیونی همراه شده است، برای اثبات توانایی خود چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۹۶۲
چالش‌های پیش روی مدیرعامل پرسپولیس/ رسیدگی به متمم‌های میلیاردی!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، باشگاه پرسپولیس پس از پشت سرگذاشتن حاشیه‌های فراوان در دوران سرپرستی مهدی رسول پناه، مدیرعامل خود را شناخت تا جعفر سمیعی مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرد و امور جاری سرخپوشان را از امروز شنبه به طور رسمی پیگیری کند.
سمیعی که با شعار «مبارزه با فساد» به پرسپولیس آمده است علاوه بر تحقق این وعده بسیار مهم باید کارهای نیمه تمام و آشفتگی‌های این باشگاه را سامان دهد.
بدهکاری‌های بین‌المللی مالی
باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره با مشکلات مالی همراه بوده است. تیمی که بیشترین پرونده‌ها را در سالیان اخیر برای تسویه با اعضای خارجی پیشین خود در کمیته انضباطی فیفا داشته است.
مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس قبل از تحویل این باشگاه به سمیعی، توانست بدهی سنگین به برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند و محرومیت پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات را رفع کند. با این حال باشگاه پرسپولیس با شکایت‌های دیگری نیز در فیفا روبروست که باید مورد توجه مدیرعامل تازه وارد قرار بگیرد. باشگاه پرسپولیس تنها ۱۲ روز دیگر فرصت پرداخت طلب ۷۰ هزار دلاری اینیگو مربی سابق خود را دارد در غیر این صورت بار دیگر با حکم جدیدی از سوی فیفا روبرو می‌شود.
همچنین این باشگاه باید روند رسیدگی به پرونده گابریل کالدرون و دو دستیار وی که در کادر فنی پرسپولیس حضور داشتند را پیگیری کند. پرونده‌ای ۶۸۰ هزار دلاری علیه این باشگاه که در صورت دفاع مناسب از سوی بخش حقوقی و وکلای باشگاه می‌تواند کمتر شود. ضمن اینکه رسیدگی دادگاه عالی ورزش به پرونده ماریو بودیمیر نیز صورت گرفته و به زودی حکم مربوط به طلب مهاجم پیشین سرخپوشان نیز صادر می‌شود.
سمیعی چاره‌ای جز حل و فصل چالش‌های مالی پرسپولیس به خصوص در عرصه بین المللی را ندارد و نیاز به تامین بودجه برای حل آنها دارد.
برطرف کردن نواقص بخش حقوقی
پس از بازداشت مهدی خواجه وند مدیر بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس از سوی نهادهای قضایی، تکلیف جانشین او همچنان مشخص نشده است تا بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس با حضور دو کارمند در این حوزه، امور سنگین رسیدگی به مسائل حقوقی پرسپولیس را دنبال کند. پرسپولیس در سال‌های گذشته به طور مکرر با مشکل بستن قرارداد روبرو شده است. موضوعی که با فعالیت سالم و کارآمد بخش حقوقی می‌تواند شکل دیگری پیدا کند تا سرخپوشان در هر پرونده‌ای محکوم نشوند.
جذب بازیکن برای یحیی
رفع محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس و خروج شجاع خلیل زاده و محمد نادری از لیست بازیکنان پرسپولیس باعث شده تا یحیی گل محمدی خواهان جذب بازیکن شود. پرسپولیس که در تابستان امسال هفت بازیکن جدید به خدمت گرفت حالا نیاز به مدافع را احساس می‌کند تا سمیعی در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن چاره‌ای جز گرفتن بازیکنان مدنظر سرمربی تیم نداشته باشد.
رسیدگی به متمم‌های میلیاردی!
چند بازیکن پرسپولیس برای ماندن در این تیم خواهان افزایش رقم قرارداد خود شده‌اند. موضوعی که ابتدا با مخالفت هیات مدیره و سپس موافقت آنها همراه بود اما استعفای رسول پناه باعث شد تا این مبالغ به رقم‌های قبلی اضافه نشود و حالا سمیعی باید به آنها ورود کند. چالش جدی برای مدیری که مبارزه با فساد را شعار اصلی خود قرار داده و حالا باید طوری رفتار کند که اتمسفر رختکن این تیم را نیز تحت کنترل داشته باشد.
تسویه با بازیکنان فعلی
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با وجود پوکر قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز پاداش‌های خود را در افت نکرده‌اند. همچنین تعداد زیادی از بازیکنان نیز بخش اول قراردادهای فصل پیش رو را نیز نگرفته‌اند تا سرخپوشان منتظر واریزی‌های جدید از سوی مدیرعاملی باشند که خودش به تازگی وارد باشگاه شده است.
رسیدگی به امور روزمره باشگاه و برطرف کردن این چالش‌ها می‌تواند عیار مدیرعامل جدید سرخپوشان را در چند ماه آینده مشخص کند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین