تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
plusresetminus
حزب الله: تیم‌های فوتبال آس رم - زسکا صوفیه در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا امشب به مصاف هم می‌روند.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۸۶۶
هفته دوم لیگ اروپا/ نماینده‌های ایتالیا و اسپانیا به خط شدند
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ اروپا، امشب (پنجشنبه) با برگزاری ۲۴ بازی برگزار خواهد شد.
رئال سوسیداد - ناپولی
این دیدار در ورزشگاه سن‌سباستین به میزبانی تیم رئال سوسیداد برگزار خواهد شد. این تیم اسپانیایی بازی اول مرحله گروهی این فصل از لیگ اروپا را با برتری مقابل رییکا کرواسی پشت سر گذاشته است. در طرف مقابل تیم ناپولی مقابل آلکمار شکست خورده است. با این نتایج تیم سوسیداد در مکان دوم و ناپولی در رده چهارم گروه F قرار دارند. تیم ناپولی در ۴ دیدار آخر خود در لیگ اروپا شکست خورده است.
رئال سوسیداد در مسابقات لالیگا با کسب ۱۴ امتیاز صدرنشین است و تیم ناپولی نیز در مسابقات سری A تا هفته پنجم این رقابت‌ها با ۱۱ امتیاز در مکان دوم قرار دارد. تیم رئال سوسیداد در ۱۰ بازی اخیر خود در تمام تورنمنت‌ها ۶ پیروزی کسب کرده است و در طرف مقابل ناپولی ۷ بار توانسته پیروز شود. داور این دیدار کریگ پاوسون از کشور انگلیس است.
بنفیکا - استاندارد لیژ
این دیدار به میزبانی تیم پرتغالی بنفیکا در ورزشگاه دالوز برگزار خواهد شد. استاندارد لیژ نماینده کشور بلژیک در لیگ اروپا است و در فصل قبلی لیگ داخلی این کشور در مکان پنجم جدول قرار گرفت. تیم بنفیکا با برتری پر گل ۴ بر ۲ در دیدار اول مقابل لخ پوزان در صدر گروه D قرار گرفت. در طرف مقابل تیم استاندارد لیژ در هفته‌ اول مقابل تیم رنجرز اسکاتلند ۲ بر صفر شکست خورد تا در مکان چهارم این گروه قرار گرفت.
تیم بنفیکا آمار خوبی در ۱۰ بازی اخیر خود در تمام تورنمنت‌ها دارد و ۹ پیروزی کسب کرده است، اما نکته‌ جالب این است که این تیم در ۵ بازی اخیر خود در لیگ اروپا در هر بازی حداقل ۲ گل دریافت کرده است. میانگین گلزنی در ۳ بازی اخیر این تیم بالای ۲.۵ گل در هر بازی بود. داروین نیوز بازیکن اروگوئه‌ای تیم بنفیکا در دیدار قبلی این تیم موفق شد ۳ گل به ثمر برساند و در صدر گلزنان لیگ اروپا قرار گرفت.
آرسنال - دانداک
در دیگر دیدار مهم هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ اروپا تیم آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن میزبان تیم دانداک نماینده کشور ایرلند در لیگ اروپا خواهد بود. لندنی‌ها در دیدار اول خود موفق شدند تیم راپیدوین را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند و با ۳ امتیاز صدر نشین گروه B شود. در طرف مقابل تیم دانداک مقابل تیم مولده با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.
چندین بازیکن کلیدی آرسنال به علت مصدومیت در این بازی غایب هستند. داوید لوئیز، پابلو ماری، راب هولدینگ و مسوت اوزیل از غایبان مهم این دیدار هستند. البته حتی امکان دارد ویلیان وینگر برزیلی این تیم نیز نتواند به این بازی برسد. تیم آرسنال تا هفته ششم لیگ برتر انگلیس با کسب ۹ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد.
آاس رم - زسکا صوفیه
تیم فوتبال آاس رم ایتالیا بعد از تساوی در دیدار حساس مقابل آث میلان در لیگ سری A در هفته دوم لیگ اروپا میزبان تیم زسکا صوفیه بلغارستان خواهد بود. آاس رم در دیدار اول خود موفق شد تیم یانگ بویز را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و در طرف مقابل تیم زسکا صوفیه مقابل کلوژ با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.
این بازی در ورزشگاه المپیک رم برگزار خواهد شد و آلیاکسی میکالایویچ کولباکو داور بلاروسی قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت. تیم زسکا صوفیه در ۱۰ دیدار اخیر خود در تمام تورنمنت‌ها فقط ۳ پیروزی کسب کرده و در طرف مقابل آاس رم نیمی از دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
دیگر دیدار‌های این هفته لیگ اروپا:
  • کلوژ- یانگ بویز
    آاس رم- زسکا صوفیه
    مولده- راپید وین
    آرسنال – دانداک
    نیس - هاپوئل
    اسلاویا پراگ - بایرلورکوزن
    گلاسکو رنجرز - لخ پوزنان
    بنفیکا - استاندارد لیژ
    گرانادا - پائوک
    اومونیا - آیندهوون
    آلکمار - ریه کا
    رئال‌سوسیداد - ناپولی
    آ ا ک آتن - لسترسیتی
    زوریا - براگا
    لیل - سلتیک
    آث میلان - اسپارتا پراگ
    قره باغ - ویارئال
    سیواس‌اسپور - مکابی
    لاسک - لودوگورتس
    انتورپ - تاتنهام
    زسکامسکو - دیناموزاگرب
    فاینورد - ولفسبرگر
    خنت - هافن هایم
    ستاره سرخ بلگراد - اسلووان لیبرچ
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین