تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
plusresetminus
حزب الله:تراکتور لیگ بیستم که هدایتش را علیرضا منصوریان بر عهده گرفته است، امسال سال متفاوتی را پشت سر می‌گذارد و به جای خرید ستاره‌ها، خودش را با جذب بازیکنان ایرانی باانگیزه تقویت کرده است.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۷۶۶
تراکتور متفاوت مدل منصوریان
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،در حالی که حدود ۱۰ روز تا شروع لیگ برتر باقی مانده است، تراکتور این بار با سر و شکلی متفاوت و با هدایت علیرضا منصوریان به زمین خواهد رفت. سرخ‌های تبریز در حالی راهی لیگ بیستم می‌شوند که بر خلاف سال‌های قبل خبری از خرج‌های پر سر و صدا نبود و منصوریان تیمش را با جذب بازیکنان ایرانی نه چندان گران‌قیمت تقویت کرد. 
حبیب فرعباسی، سعید واسعی، محمد خرم‌الحسینی، محمد قادری، هادی محمدی و وفا هخامنش مشهورترین خریدهای این فصل تراکتور هستند؛ بازیکنانی که با ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی توسط تیم‌های لیگ برتری بخت‌شان باز شده و حالا می‌توانند با پیراهن تراکتور به عنوان یکی از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. البته از دست دادن ستاره‌هایی چون ایمان سلیمی، رضا اسدی، ساسان انصاری و محمدرشید مظاهری کار تراکتور را برای لیگ بیستم سخت خواهد کرد. دیر انتخاب کردن سرمربی جدید هم باعث شد تراکتوری‌ها نسبت به رقبای اصلی خود یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان در جذب بازیکنان عقب بمانند و نتوانند به قول معروف در فصل نقل و انتقالات بمب بترکانند.
استفاده از ترکیب‌های مختلف در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل و دیر اضافه شدن ستاره‌هایی چون دژاگه و حاجی‌صفی به تمرینات سبب شد تا تراکتور هنوز هم‌ آمادگی کافی برای حضور در لیگ نوزدهم و لیگ قهرمانان را نداشته باشد. تراکتور مدل منصوریان نسبت به فصل قبل بسیار متفاوت است و به قولی منصوریان با سیلی صورت تیمش را سرخ نگه داشته است. البته تغییر در مدیریت این تیم و سپردن پست مدیرعاملی به محمد علیپور یکی دیگر از دلایل دیر آماده شدن سرخ‌های تبریزی برای فصل جدید بود. 
قهرمان جام حذفی پس از توافق با پرسپولیس، توانست تاریخ سوپرجام را به نیم‌فصل موکول کند تا فرصت بیشتری برای هماهنگی داشته باشد. منصوریان پس از ناکامی در استقلال برای کسب عنوان قهرمانی و همچنین برگرداندن ذوب‌آهن به جمع مدعیان، حالا کار سختی با تراکتور دارد زیرا هواداران این تیم، کمترین انتظارشان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است؛ عنوانی که بزرگترین حسرت تاریخ باشگاه تراکتور است و زنوزی با سپردن نیمکت تیمش به منصوریان به دنبال رسیدن به آرزوی دیرینه‌اش است. سرمربی سابق استقلال، ذوب‌آهن و نفت تهران با همان کادر قبلی‌اش در تبریز کار خواهد کرد اما باید دید این بار زوج منصوریان - خرمگاه می‌تواند گره کور قهرمانی لیگ برتر تراکتور را باز کند یا سرمربی جدید پرشورها در رسیدن به این هدف هم‌ شکست خواهد خورد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین